Διάβασα με μεγάλη προσοχή το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η
ΟΠΑΠ Α.Ε την περασμένη Δευτέρα και το οποίο αναφερόταν με αναλυτικά
μάλιστα στοιχεία, στην έναρξη και στην εξέλιξη του παιχνιδιού ΠΑΜΕ
ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE τον περασμένο
Ιούνιο, στα Πρακτορεία. Θα ήθελα σήμερα εγώ να σταθώ σε μία παράγραφο
του συγκεκριμένου Δελτίου Τύπου και η οποία αναφέρει τα εξής:
«Σχεδόν το σύνολο των πρακτορείων συμμετείχαν στο "Πάμε Στοίχημα live", με το 30% να παρατείνουν τη λειτουργία τους ως το τέλος και των αγώνων για τους οποίους χρειάστηκε ακόμη και η διαδικασία των πέναλτι. Ωστόσο, το 96% του τζίρου στο "Πάμε Στοίχημα live" έγινε στο 53% των πρακτορείων κι αυτό αποδίδεται στη θέση του καταστήματος σε σχέση με την γύρω περιοχή (μικροί οικισμοί, χωριά ή απόμερες περιοχές), το πελατολόγιο και την προσωπικότητα του πράκτορα, την διαρρύθμιση και το μέγεθος του καταστήματος ως προς τη φιλοξενία πελατών, ειδικά για το live, κ.α.».
Κατανοώ το γεγονός πως το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου ίσως δεν εξεδόθη με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση των άμεσα εμπλεκομένων στο συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως είναι οι Πράκτορες και οι Παίκτες, αλλά μάλλον περισσότερο ήθελε να ενημερώσει το ευρύτερο κοινό, μέσω του Τύπου, για την είσοδο στα Πρακτορεία και την έναρξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE και για την εξέλιξη που αυτό είχε κατά τις μέρες της διεξαγωγής της τελικής φάσης του EURO 2012 στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
Θα περίμενα όμως από μία εταιρία όπως είναι η ΟΠΑΠ, να μην περιοριστεί σε αυτό το Δελτίο Τύπου που όπως είπα μπορεί να στόχευε περισσότερο στην ενημέρωση κι όσων δεν εμπλέκονται άμεσα με το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά να το προχωρούσε ακόμη περισσότερο το πράγμα, ενόψει μάλιστα των νέων και μεγαλύτερων προκλήσεων που έχει να αντιμετωπίσει το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE από το Φθινόπωρο κι αμέσως με την επίσημη έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής και γιατί όχι και… μπασκετικής σαιζόν!
Θα περίμενα κατ’ αρχήν από την ΟΠΑΠ να έχει ήδη στείλει από μία επιστολή σε ΟΛΟΥΣ τους Πράκτορες, μέσω της οποίας πρώτα απ’ όλα θα τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ για την προσφορά τους στην έναρξη και στην επιτυχημένη εξέλιξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE. Μία επιστολή στην οποία δεν θα γινόταν λόγος για «το 30% των Πρακτορείων που παράτεινε την λειτουργία του ακόμη και στη διαδικασία των πέναλτι», ούτε για «το 53% των Πρακτορείων που έκαναν το 96% του τζίρου». Μία επιστολή που δεν θα ελάμβανε υπόψη της… «τη θέση του καταστήματος σε σχέση με την γύρω περιοχή (μικροί οικισμοί, χωριά ή απόμερες περιοχές), το πελατολόγιο και την προσωπικότητα του πράκτορα, την διαρρύθμιση και το μέγεθος του καταστήματος ως προς τη φιλοξενία πελατών, ειδικά για το live, κ.α.».
Μία επιστολή που θα απευθυνόταν σε ΟΛΟΥΣ τους Πράκτορες, στο 100% των ενεργών Πρακτορείων (όλοι έβαλαν από ένα… λιθαράκι, άλλος μεγαλύτερο, άλλος μικρότερο) που αψήφησαν το απάνθρωπο ωράριο, τις δύσκολες συνθήκες εργασίας και κυρίως την ασφάλειά τους. Περίμενα λοιπόν από την ΟΠΑΠ, μία επιστολή που πρώτα απ’ όλα θα ευχαριστούσε τους Πράκτορες και μέσω αυτών και τους Παίκτες που για μία ακόμη φορά εμπιστεύθηκαν κι αγκάλιασαν, παρά το δύσκολο των εποχών που περνάμε και τον άμεσο κίνδυνο της ασφάλειάς τους, ένα νέο παιχνίδι της ΟΠΑΠ.
Στη συνέχεια, μέσω αυτής της ίδιας επιστολής, θα περίμενα η ΟΠΑΠ να κάνει γνωστό στους Πράκτορές της, ώστε κι αυτοί να ενημερώνουν σιγά – σιγά τους Παίκτες του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και να μην περιμένουν τον… Σεπτέμβρη, το πλάνο που ετοιμάζει η εταιρία για τη νέα σαιζόν πάνω σε αυτό το παιχνίδι. Δεν είπα να μαρτυρήσει τα… μυστικά του Κράτους. Αλλά να πει δύο λόγια, πως κύριοι ετοιμάζουμε αυτό κι αυτό για τη νέα σαιζόν, μέσα στο πλαίσιο της εξέλιξης αυτού του παιχνιδιού κάναμε π.χ. σε συνεργασία με την Ομοσπονδία σας αυτές κι αυτές τις κινήσεις για να έχουμε π.χ. πρόσβαση στα συνδρομητικά κανάλια κι ετοιμάζουμε αυτή κι αυτή τη λύση για την ασφάλιση των Πρακτορείων σας. Παραδείγματα αναφέρω.
Και περίμενα μία επιστολή προς όλους τους Πράκτορες, που θα κατέληγε με τη σημαντικότατη παρατήρηση πως η ΟΠΑΠ θα είναι πάντα δίπλα στα Πρακτορεία της σε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίσουν αυτά στο μέλλον, όχι μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά σε οποιοδήποτε παιχνίδι διοργανώνει η εταιρία. Μία επιστολή που θα ανέφερε τη σημασία του μπόνους και μέσω της οποίας μάλιστα θα δινόταν και η υπόσχεση πως μπορούν τα πράγματα να πάνε καλύτερα για όλους κι αυτό το μπόνους, αν επιτευχθούν οι διάφοροι στόχοι που έχει θέσει η εταιρία, να γίνει ακόμη μεγαλύτερο στη συνέχεια!
Τέλος, περίμενα μία επιστολή που θα είχε μέσα της έναν προπληρωμένο φάκελο, μια απαντητική επιστολή και θα παρακαλούσε η ΟΠΑΠ τους Πράκτορες να ρωτήσουν τους Παίκτες τι θέλουν από την εταιρία, ποιες βελτιώσεις πρέπει να γίνουν στα παιχνίδια για να παραμείνουν ή και για να παρατείνουν τις ώρες παραμονής τους στα Πρακτορεία και θα παρακαλούσα επίσης τους Πράκτορες να κρατήσουν τις απόψεις των Παικτών και να στείλουν τις παρατηρήσεις τους στην εταιρία. Πέντε λεπτά δουλειά και με το… γραμματόσημο της απαντητικής επιστολής, πληρωμένο.
Κοντολογίς, περίμενα από την ΟΠΑΠ μία επιστολή προς όλους τους Πράκτορες με ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον κόπο που κατέβαλαν εκείνη την περίοδο για να πάει καλά το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE. Κι όταν λέω όλους, ΟΛΟΥΣ. Μία επιστολή που θα ανέλυε τα σχέδια για τη νέα σαιζόν και μία επιστολή που θα έδειχνε πως η ΟΠΑΠ είναι δίπλα στα Πρακτορεία της, σε καλές και σε άσχημες εποχές, σε όποια λογικά προβλήματα αυτά αντιμετωπίζουν και πως λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις παρατηρήσεις τους.
Όλα τα υπόλοιπα περί τόσων δελτίων, τόσων Πρακτορείων που έκαναν τόσο τζίρο κι είχαν την τάδε διαρρύθμιση, και την… ανάλογη προσωπικότητα του Πράκτορα, χωρίς μάλιστα να γίνεται στο δελτίου Τύπου καμία αναφορά στο τεράστιο θέμα της ασφάλειας, ήταν αχρείαστα, για να μην πω παντελώς άστοχα! Γιατί τις περισσότερες φορές, η ηθική υποστήριξη, αλλά κι η ηθική αναγνώριση, έχουν μεγαλύτερη αξία από την υλική. Τα χρήματα του μπόνους ή της μείωσης π.χ. του κόστους των συνδρομητικών καναλιών, καλύπτουν μερικά κενά και μάλιστα μεγάλα, αλλά μπορούν και να φαγωθούν μέσα σε μία μέρα! Αξία έχει η μόνιμη εντύπωση πως η ΟΠΑΠ είναι δίπλα στα Πρακτορεία της, δίπλα στους Πράκτορες που αυτοί έδωσαν τη μεγαλύτερη μάχη τον περασμένο Ιούνιο με το ατελείωτο ωράριο και με την ασφάλειά τους, αλλά και δίπλα στους Παίκτες, ειδικά αυτή την εποχή που η εταιρία δείχνει να κάνει μία μεγάλη προσπάθεια να τους πείσει να επιστρέψουν στα Πρακτορεία.
Ελάχιστο κόστος θα είχαν αυτές οι επιστολές. Μαζί με τα απαντητικά δελτάρια, θα κόστιζαν από ένα ευρώ η μία! Καλά εγώ επειδή είμαι και λίγο… κιμπάρης, θα έστελνα στους Πράκτορες κι από μία φανέλα της εθνικής ομάδας, στην οποία η ΟΠΑΠ είναι χορηγός, είτε για προσωπική τους χρήση, για να θυμούνται την έναρξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE στο EURO 2012, είτε για να την αναρτήσουν στα Πρακτορεία τους, καθώς για όσους δεν το γνωρίζουν, από τον Σεπτέμβρη η εθνική μας ομάδα μπαίνει σε νέες… περιπέτειες, στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Δεν χρειάζονται λοιπόν ποσοστά, τζίροι, διαρρυθμίσεις Πρακτορείων (με την ευκαιρία να ρωτήσω τι έγινε η εσωτερική ενιαία εικόνα των Πρακτορείων; Θα προχωρήσει καμία φορά;), ανάλυση… προσωπικότητας του Πράκτορα. Χρειάζονται κινήσεις που να δείχνουν πως ΟΠΑΠ και Πρακτορεία είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν μαζί, ενωμένοι και σαν μία γροθιά τις προκλήσεις των καιρών, χρειάζεται και η ηθική στήριξη και όχι μόνο η υλική και χρειάζεται επίσης να ακούγεται και η φωνή των Παικτών. Γιατί σε Παίκτες πουλάει τα προϊόντα της η ΟΠΑΠ κι όχι σε… καντηλανάφτες ή… ψυχολόγους! Αυτά τα ολίγα…
«Σχεδόν το σύνολο των πρακτορείων συμμετείχαν στο "Πάμε Στοίχημα live", με το 30% να παρατείνουν τη λειτουργία τους ως το τέλος και των αγώνων για τους οποίους χρειάστηκε ακόμη και η διαδικασία των πέναλτι. Ωστόσο, το 96% του τζίρου στο "Πάμε Στοίχημα live" έγινε στο 53% των πρακτορείων κι αυτό αποδίδεται στη θέση του καταστήματος σε σχέση με την γύρω περιοχή (μικροί οικισμοί, χωριά ή απόμερες περιοχές), το πελατολόγιο και την προσωπικότητα του πράκτορα, την διαρρύθμιση και το μέγεθος του καταστήματος ως προς τη φιλοξενία πελατών, ειδικά για το live, κ.α.».
Κατανοώ το γεγονός πως το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου ίσως δεν εξεδόθη με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση των άμεσα εμπλεκομένων στο συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως είναι οι Πράκτορες και οι Παίκτες, αλλά μάλλον περισσότερο ήθελε να ενημερώσει το ευρύτερο κοινό, μέσω του Τύπου, για την είσοδο στα Πρακτορεία και την έναρξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE και για την εξέλιξη που αυτό είχε κατά τις μέρες της διεξαγωγής της τελικής φάσης του EURO 2012 στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
Θα περίμενα όμως από μία εταιρία όπως είναι η ΟΠΑΠ, να μην περιοριστεί σε αυτό το Δελτίο Τύπου που όπως είπα μπορεί να στόχευε περισσότερο στην ενημέρωση κι όσων δεν εμπλέκονται άμεσα με το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά να το προχωρούσε ακόμη περισσότερο το πράγμα, ενόψει μάλιστα των νέων και μεγαλύτερων προκλήσεων που έχει να αντιμετωπίσει το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE από το Φθινόπωρο κι αμέσως με την επίσημη έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής και γιατί όχι και… μπασκετικής σαιζόν!
Θα περίμενα κατ’ αρχήν από την ΟΠΑΠ να έχει ήδη στείλει από μία επιστολή σε ΟΛΟΥΣ τους Πράκτορες, μέσω της οποίας πρώτα απ’ όλα θα τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ για την προσφορά τους στην έναρξη και στην επιτυχημένη εξέλιξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE. Μία επιστολή στην οποία δεν θα γινόταν λόγος για «το 30% των Πρακτορείων που παράτεινε την λειτουργία του ακόμη και στη διαδικασία των πέναλτι», ούτε για «το 53% των Πρακτορείων που έκαναν το 96% του τζίρου». Μία επιστολή που δεν θα ελάμβανε υπόψη της… «τη θέση του καταστήματος σε σχέση με την γύρω περιοχή (μικροί οικισμοί, χωριά ή απόμερες περιοχές), το πελατολόγιο και την προσωπικότητα του πράκτορα, την διαρρύθμιση και το μέγεθος του καταστήματος ως προς τη φιλοξενία πελατών, ειδικά για το live, κ.α.».
Μία επιστολή που θα απευθυνόταν σε ΟΛΟΥΣ τους Πράκτορες, στο 100% των ενεργών Πρακτορείων (όλοι έβαλαν από ένα… λιθαράκι, άλλος μεγαλύτερο, άλλος μικρότερο) που αψήφησαν το απάνθρωπο ωράριο, τις δύσκολες συνθήκες εργασίας και κυρίως την ασφάλειά τους. Περίμενα λοιπόν από την ΟΠΑΠ, μία επιστολή που πρώτα απ’ όλα θα ευχαριστούσε τους Πράκτορες και μέσω αυτών και τους Παίκτες που για μία ακόμη φορά εμπιστεύθηκαν κι αγκάλιασαν, παρά το δύσκολο των εποχών που περνάμε και τον άμεσο κίνδυνο της ασφάλειάς τους, ένα νέο παιχνίδι της ΟΠΑΠ.
Στη συνέχεια, μέσω αυτής της ίδιας επιστολής, θα περίμενα η ΟΠΑΠ να κάνει γνωστό στους Πράκτορές της, ώστε κι αυτοί να ενημερώνουν σιγά – σιγά τους Παίκτες του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και να μην περιμένουν τον… Σεπτέμβρη, το πλάνο που ετοιμάζει η εταιρία για τη νέα σαιζόν πάνω σε αυτό το παιχνίδι. Δεν είπα να μαρτυρήσει τα… μυστικά του Κράτους. Αλλά να πει δύο λόγια, πως κύριοι ετοιμάζουμε αυτό κι αυτό για τη νέα σαιζόν, μέσα στο πλαίσιο της εξέλιξης αυτού του παιχνιδιού κάναμε π.χ. σε συνεργασία με την Ομοσπονδία σας αυτές κι αυτές τις κινήσεις για να έχουμε π.χ. πρόσβαση στα συνδρομητικά κανάλια κι ετοιμάζουμε αυτή κι αυτή τη λύση για την ασφάλιση των Πρακτορείων σας. Παραδείγματα αναφέρω.
Και περίμενα μία επιστολή προς όλους τους Πράκτορες, που θα κατέληγε με τη σημαντικότατη παρατήρηση πως η ΟΠΑΠ θα είναι πάντα δίπλα στα Πρακτορεία της σε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίσουν αυτά στο μέλλον, όχι μόνο στο συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά σε οποιοδήποτε παιχνίδι διοργανώνει η εταιρία. Μία επιστολή που θα ανέφερε τη σημασία του μπόνους και μέσω της οποίας μάλιστα θα δινόταν και η υπόσχεση πως μπορούν τα πράγματα να πάνε καλύτερα για όλους κι αυτό το μπόνους, αν επιτευχθούν οι διάφοροι στόχοι που έχει θέσει η εταιρία, να γίνει ακόμη μεγαλύτερο στη συνέχεια!
Τέλος, περίμενα μία επιστολή που θα είχε μέσα της έναν προπληρωμένο φάκελο, μια απαντητική επιστολή και θα παρακαλούσε η ΟΠΑΠ τους Πράκτορες να ρωτήσουν τους Παίκτες τι θέλουν από την εταιρία, ποιες βελτιώσεις πρέπει να γίνουν στα παιχνίδια για να παραμείνουν ή και για να παρατείνουν τις ώρες παραμονής τους στα Πρακτορεία και θα παρακαλούσα επίσης τους Πράκτορες να κρατήσουν τις απόψεις των Παικτών και να στείλουν τις παρατηρήσεις τους στην εταιρία. Πέντε λεπτά δουλειά και με το… γραμματόσημο της απαντητικής επιστολής, πληρωμένο.
Κοντολογίς, περίμενα από την ΟΠΑΠ μία επιστολή προς όλους τους Πράκτορες με ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον κόπο που κατέβαλαν εκείνη την περίοδο για να πάει καλά το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE. Κι όταν λέω όλους, ΟΛΟΥΣ. Μία επιστολή που θα ανέλυε τα σχέδια για τη νέα σαιζόν και μία επιστολή που θα έδειχνε πως η ΟΠΑΠ είναι δίπλα στα Πρακτορεία της, σε καλές και σε άσχημες εποχές, σε όποια λογικά προβλήματα αυτά αντιμετωπίζουν και πως λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις παρατηρήσεις τους.
Όλα τα υπόλοιπα περί τόσων δελτίων, τόσων Πρακτορείων που έκαναν τόσο τζίρο κι είχαν την τάδε διαρρύθμιση, και την… ανάλογη προσωπικότητα του Πράκτορα, χωρίς μάλιστα να γίνεται στο δελτίου Τύπου καμία αναφορά στο τεράστιο θέμα της ασφάλειας, ήταν αχρείαστα, για να μην πω παντελώς άστοχα! Γιατί τις περισσότερες φορές, η ηθική υποστήριξη, αλλά κι η ηθική αναγνώριση, έχουν μεγαλύτερη αξία από την υλική. Τα χρήματα του μπόνους ή της μείωσης π.χ. του κόστους των συνδρομητικών καναλιών, καλύπτουν μερικά κενά και μάλιστα μεγάλα, αλλά μπορούν και να φαγωθούν μέσα σε μία μέρα! Αξία έχει η μόνιμη εντύπωση πως η ΟΠΑΠ είναι δίπλα στα Πρακτορεία της, δίπλα στους Πράκτορες που αυτοί έδωσαν τη μεγαλύτερη μάχη τον περασμένο Ιούνιο με το ατελείωτο ωράριο και με την ασφάλειά τους, αλλά και δίπλα στους Παίκτες, ειδικά αυτή την εποχή που η εταιρία δείχνει να κάνει μία μεγάλη προσπάθεια να τους πείσει να επιστρέψουν στα Πρακτορεία.
Ελάχιστο κόστος θα είχαν αυτές οι επιστολές. Μαζί με τα απαντητικά δελτάρια, θα κόστιζαν από ένα ευρώ η μία! Καλά εγώ επειδή είμαι και λίγο… κιμπάρης, θα έστελνα στους Πράκτορες κι από μία φανέλα της εθνικής ομάδας, στην οποία η ΟΠΑΠ είναι χορηγός, είτε για προσωπική τους χρήση, για να θυμούνται την έναρξη του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE στο EURO 2012, είτε για να την αναρτήσουν στα Πρακτορεία τους, καθώς για όσους δεν το γνωρίζουν, από τον Σεπτέμβρη η εθνική μας ομάδα μπαίνει σε νέες… περιπέτειες, στα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Δεν χρειάζονται λοιπόν ποσοστά, τζίροι, διαρρυθμίσεις Πρακτορείων (με την ευκαιρία να ρωτήσω τι έγινε η εσωτερική ενιαία εικόνα των Πρακτορείων; Θα προχωρήσει καμία φορά;), ανάλυση… προσωπικότητας του Πράκτορα. Χρειάζονται κινήσεις που να δείχνουν πως ΟΠΑΠ και Πρακτορεία είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν μαζί, ενωμένοι και σαν μία γροθιά τις προκλήσεις των καιρών, χρειάζεται και η ηθική στήριξη και όχι μόνο η υλική και χρειάζεται επίσης να ακούγεται και η φωνή των Παικτών. Γιατί σε Παίκτες πουλάει τα προϊόντα της η ΟΠΑΠ κι όχι σε… καντηλανάφτες ή… ψυχολόγους! Αυτά τα ολίγα…
0 γραψτε το σχολιο σας:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.