
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει ο ΟΠΑΠ τους νέους συνεργάτες του στον τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης, ενώ κανονικά προχωρά η διοίκηση τις διαδικασίες και για τους υπόλοιπους διαγωνισμούς που αφορούν τον τεχνολογικό πάροχο, τα VLTs αλλά και το Διαδίκτυο.
Αναλυτικότερα είναι θέμα ημερών να ανακοινώσει το δ.σ. του οργανισμού το νέο media agency, επιλέγοντας ανάμεσα σε εταιρείες όπως οι Τempo OMD, Initiative, Fortune, ΒGM κ.ά, καθώς και την εταιρεία η οποία θα αναλάβει την εταιρική του εικόνα, με υποψήφιες τις Spot JWT, BBDO, Adel Saatchi, Fortune και McCann Erikson.
To αμέσως επόμενο βήμα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της εταιρείας είναι απολύτως έτοιμη, είναι να καλέσει τις τρεις εταιρείες του shortlist για την οnline συνεργασία -Intralot, Playtech και Gtech- να καταθέσουν τις προτάσεις τους για το πώς θα επεκτείνει ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά ο οργανισμός τις δραστηριότητές του στο Διαδίκτυο.
Σε επόμενη συνεδρίασή του, το διοικητικό συμβούλιο αναμένεται επίσης να αποφασίσει για το θέμα του τεχνολογικού παρόχου, έχοντας να επιλέξει ανάμεσα στην Intralot και στην GTech, καθώς οι Επιτροπές έχουν ολοκληρώσει την αξιολόγηση των προσφορών και πλέον είναι θέμα διοικητικής απόφασης η επιλογή του αναδόχου.
Τέλος, σχεδόν έτοιμος είναι ο ΟΠΑΠ -καθώς εκκρεμούν οι σχετικοί κανονισμοί που θα πρέπει να ανακοινώσει η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ)- να προχωρήσει σε διαγωνισμό για τους τεχνολογικούς παρόχους των VLTs, των κατασκευαστών δηλαδή που θα προμηθεύσουν τον οργανισμό με τα μηχανήματα και το απαραίτητο λογισμικό για την ανάπτυξη του πανελλαδικού δικτύου του.
Σχετικά με το θέμα της ενδεχόμενης αντικατάστασης του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του οργανισμού, Ι. Σπανουδάκη, πρέπει να αναφερθεί ότι δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση από πλευράς υπουργείων προς τον οργανισμό. Πηγές προσκείμενες στον ΟΠΑΠ αναφέρουν ότι, εάν τελικά η κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει στην πλήρη ιδιωτικοποίηση μέσα στους επόμενους μήνες, είναι αρκετά απίθανο να υπάρξει αλλαγή ηγεσίας, καθώς ο Οργανισμός θα πρέπει να προχωρήσει γρήγορα στην υλοποίηση των επεκτατικών του σχεδίων προκειμένου να πουληθεί σε ελκυστικότερη τιμή και με «προίκα».
ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΑ
http://www.naftemporiki.gr
0 γραψτε το σχολιο σας:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.