ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΑΣΠΡΟΥΛΙΑ
Ενας άτυπος εμπορικός πόλεμος στήθηκε χθες καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας και μέχρι να γίνει το τζάμπολ του αγώνα στο ΣΕΦ. Την Τετάρτη ο εκτελεστικός διευθυντής της Ευρωλίγκα, Τζόρντι Μπερτομέου, παρουσίασε στην Αθήνα τη συμφωνία χορηγίας με τη στοιχηματική εταιρεία BWIN.

Ο ΜΠΕΡΤΟΜΕΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΧΘΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ
Αυτό που δεν είχε υπολογίσει ο Μπερτομέου, όμως, αφορά το γεγονός ότι στην Ελλάδα, όπως και σε κάποιες άλλες χώρες της Ευρώπης, απαγορεύεται βάσει της εθνικής νομοθεσίας η διαφήμιση στοιχηματικών εταιρειών. Πολύ περισσότερο, μάλιστα, σε χώρους που φιλοξενούν ομάδες, οι οποίες έχουν συνάψει σημαντικές χορηγικές συμφωνίες φέτος με τον ΟΠΑΠ, όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.
Μέχρι πέρυσι ο ΟΠΑΠ, τρόπον τινά, έκανε τα στραβά μάτια, επιτρέποντας στην Ευρωλίγκα να τοποθετεί τις διαφημίσεις της (έχοντας συνεργασία με άλλη στοιχηματική εταιρεία), φέτος όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, δεδομένου ότι ο Οργανισμός έχει προσφέρει σημαντικά ποσά στους δύο «αιωνίους», που συνολικά αγγίζουν τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Από χθες το πρωί, λοιπόν, τα τηλέφωνα είχαν πάρει φωτιά και ο Ολυμπιακός, που ασφαλώς και δεν έχει την παραμικρή ευθύνη για το γεγονός, καθώς η BWIN είναι χορηγός της διοργάνωσης και όχι της ομάδας, βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση. Ο ΟΠΑΠ άσκησε πολλές πιέσεις και ο Τζόρντι Μπερτομέου ήταν εξαιρετικά ανήσυχος, καθώς μία στρατηγικής σημασίας συμφωνία ετίθετο υπό αμφισβήτηση από την πρώτη μέρα κιόλας.
Μέχρι και λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του αγώνα ο εμπλεκόμενοι φορείς βρίσκονταν σε διαρκή επικοινωνία σχετικά με την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα. Με τον Ολυμπιακό να είναι στη μέση. Τελικώς, όπως ακριβώς έγινε στην Τουρκία στον αγώνα της Γαλατά αλλά και στην Κροατία προχθές στο ματς της ΚΚ Ζάγκρεμπ με τον Παναθηναϊκό, έτσι και στο ΣΕΦ με επίσημη δικαιολογία ότι δεν υπήρξε τεχνική ετοιμότητα τα λογότυπα της BWIN δεν τοποθετήθηκαν στα γήπεδα.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΟΠΑΠ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εξέφρασε τις αντιδράσεις της, αλλά δεν προτίθεται να ενεργοποιήσει τις πολύ ισχυρές ρήτρες που προβλέπονται στο συμβόλαιο με την Ευρωλίγκα.
Δεν παύει, όμως, αυτή η υπόθεση να αποτελεί γκρίζα ζώνη για την Ευρωλίγκα, αν και οι δράσεις, από τις οποίες η στοιχηματική εταιρεία αναμένει να έχει ανταποδοτικότητα, δεν είναι οι διαφημιστικές πινακίδες αλλά η δυνατότητα προβολής των αγώνων μέσω του site της σε ολόκληρο τον κόσμο καθώς και πολλές άλλες παρόμοιες.
Το σίγουρο είναι ότι ο ΟΠΑΠ είναι αποφασισμένος να προασπίσει τα συμφέροντά του και αυτό που έγινε χθες μπορεί να είναι ένα μήνυμα
0 γραψτε το σχολιο σας:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.