Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΛΟΠΗΣ ΑΠΟ sportingbet/vistabet

Νομιζω πως ειμαι το μεγαλυτερο θυμα των sportingbet/vistabet(μελη του ομιλου centric που τους εκπροσωπουν στην ελλαδα)που εχει υπαρξει ανα τον κοσμο...οι ανθρωποι ειναι οι μεγαλυτεροι ΚΛΕΦΤΕΣ στον στοιχηματικο κοσμο,ειναι νομιμοι απατεωνες...
Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη...26/01 ανοιξα λογαριασμο και στις 2 ετερειες καταθετοντας 100 ευρω σε εκαστη..
Σε 2 μερες βαζουν τα μπονους δηλαδη σαβατο 28/01 και στην συνεχεια καταθετω αλλα 4800 στην καθε μια και εχω συνολικα 5000 στην καθε μια...μεχρι εδω ολα καλα αφου οταν τους στελνεις λεφτα εισαι καλος πελατης αλλα φυσικα εαν κερδισεις ολα αλλαζουν...
με τα πολλα φτανουν οι λογαριασμοι να εχουν 40.125 στην vistabet και 38.865 στην sportingbet ποσο ασυληπτω για ολο τον κοσμο οπως και για μενα..
ετσι λοιπον κυριακη ζηταω αναληψεις...μου ζητουνται τα εξης εγγραφα:ταυτοτητα,αποδεικτικο διευθυνσης και screenshot απο τον moneybookers λογαριασμο μου...
Εγω τους τα στελνω ολα αυτα αμεσα οπως και ενα πιστοποιητικο γενησης που ειχα προχειρο για να βεβεωθω πως δεν θα υπαρξει καποιο προβλημα...
Δευτερα απογευμα με ενημερωνουν πως ο λογαριασμος μου ελενχθηκε οπως και τα εγγραφα και ολα ειναι καλα και πλεον μπορω να ζητησω αναληψεις...
οποτε μπαινω ξαναζηταω αναληψεις γιατι ειχαν ακυρωθει στο μεταξυ και εκει νομιζω πως ολα εχουν τελειωσει και ξεκιναω ονειρα για το πως θα χρησιμοποιησω τα χρηματα αυτα που θα αλλαζαν την ζωη μου...
Αλλα ειχα κανει λαθος...την αλλη μερα προσπαθω να συνδεθω αλλα δεν μπορουσα ετσι λοιπον επικοινωνησα μαζι τους μεσω chat οπου μου ειπαν να μιλησουμε τηλεφωνηκα...τους παιρνω λοιπον τηλ και αφου επιδεικτια προσπαθουσαν να βρουνε καποιο ψεγαδι ωστε να προφαστιστουν αυτο για να φανε τα λεφτα(καποια πιθανη ανακολουθια δηλαδη) και δεν τα καταφερνουν μου λενε το εξης απιθανο οτι επειδη το τηλεφωνο που ειχα δηλωσει δεν ηταν δικο μου(στην τυχη εβαλα καποιο τηλεφωνο που να φανταστω οτι θα ηταν τοσο σημαντικο απλα δεν ηθελα ενοχλησεις λογικο ειναι αν το εδινα σε ολα τα σιτε ολη την ωρα θα με ενοχλουσαν) εχω δηλωσει ψευδη στοιχεια και επειδη το τηλ που επικοινωνουσα μαζι τους απο κει και περα(σταθερο)δεν ηταν στο ονομα μου(οπως διασταυρωσαν με τον οτε λενε)θα σας επιστραφουν μονο οι καταθεσεις...Λες και επρεπε το σταθερο μου να ειναι στο ονομα μου αν ειναι δυνατον δεν πιστευα οτι το ζουσα αυτο και ομως συνεβει....ειναι ΚΛΕΦΤΕΣ πειτε το παντου..
Σκοπος της κοινοποιησης μου ειανι να μαθει ολος ο κοσμος για τις δραστηριοτητες τους και τις απατεωνιες τους και ολα αυτα την ωρα που ο δροσσος μπαινει φυλακη για 500 χιλιαδες που εφαγε...δηλαδη αυτοι που τρωνε τα λεφτα του κοσμου συνεχεια?
αυτοι ισοβια επρεπε να ειναι μεσα εχουν βαλει αυτους τους διθεν ορους και προσπαθουν να σε παγιδεψουν απο κατι ωστε η κλοπη να ειναι νομοτυπη...
Ξερει κανεις σε περιπτωση που δεν βρω ακρη απο ibas,lga k Antigua and Barbuda Directorate of Offshore Gaming πως μπορω να κινηθω νομικα?
Θα βοηθουσε παρα πολυ εαν καποιος γνωριζε τι μπορω να κανω...ας μου στειλει μνμ εδω περα...
οριστε και τα αποδεικτικα που εχω κρατησει απο τις συναλλαγες μου...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
εδω φαινεται καθαρα οτι μου εχουν στειλει μονο τις καταθεσεις κλεβοντας 69.190 επειδη δηλωσα λαθος τηλεφωνο...
εαν αυτο δεν ειναι κλοπη τοτε τι ειναι??


Uploaded with ImageShack.us
ΠΗΓΗ
http://www.infobeto.com/f

3 γραψτε το σχολιο σας:

Δεν σε λυπάμαι.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑΑΧΧΑΑΧ

Κάτι δε μας λέει ο φίλος. Συμφωνώ... Αυτές είναι σοβαρές εταιρείες. Απλά δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ προσεκτικός στις κινήσεις σου και στη δήλωση των στοιχείων και να διαβάζεις ΠΟΛΥ προσεκτικά τους όρους γιατί προφανώς και θα ψάξουν πάτημα για να μην πληρώσουν.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.