Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Ναι υπό προϋποθέσεις στις διαφημίσεις τζόγου λέει τώρα το Facebook

Διαφημίσεις καζίνο και στο FacebookTo Facebook ανακοίνωσε ότι χαλαρώνει την πολιτική του όσον αφορά τις διαφημίσεις που αφορούν τυχερά παιχνίδια, οι οποίες μέχρι πρότινος ήταν απαγορευμένες στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη. Ωστόσο διευκρινίζεται ότι η αλλαγή αυτή δεν αφορά τις ΗΠΑ, αλλά κάθε άλλη χώρα στην οποία υπάρχει σχετικό θεσμικό πλαίσιο. 
 Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς λοιπόν, τόσο οι επίγειες όσο και οι διαδικτυακές επιχειρήσεις (καζίνο, αίθουσες πόκερ, μπίνγκο, πρακτορεία στοιχημάτων κλπ) θα μπορούν στο εξής να διαφημίζονται στο Facebook υπό την προϋπόθεση ότι θα συμμορφώνονται με την τοπική νομοθεσία και θα έχουν την σχετική έγκριση του κοινωνικού δικτύου. 
 
Διαφημίσεις που προωθούν ή σχετίζονται με τον online τζόγο, παιχνίδια ικανοτήτων ή λοτταρίες , περιλαμβανομένων online καζίνο, πρακτορεία στοιχημάτων, μπίνγκο ή πόκερ, επιτρέπονται σε συγκεκριμένες χώρες μετά την έγκρισή τους από το Facebook,” αναφέρει ο νέος κανονισμός διαφημίσεων. 
 
Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης τον προηγούμενο μήνα είχε αλλάξει την πολιτική του σχετικά με τις εταιρίες τζόγου που εδρεύουν στην Βρετανία. Είχε ανακοινώσει ότι πλέον μπορούν να παρουσιάσουν τις δικές τους εφαρμογές στο Facebook, με τον όρο ότι αυτές θα αφορούν μόνο παιχνίδια για διασκέδαση και ότι τα διάφορα κερδισμένα credits δεν θα μπορούν σε καμία περίπτωση να μετατραπούν σε αληθινά ή μπόνους σε κάποια ιστοσελίδα ή επίγειο καζίνο. 
 
Τώρα όμως οι νέες αλλαγές στους κανόνες των διαφημίσεων δίνουν τη δυνατότητα στα online καζίνο να παρουσιάσουν εφαρμογές που θα έχουν λινκς για παράδειγμα προς blogs των εταιριών τα οποία θα προωθούν τα διάφορα real-money παιχνίδια τους. 
 
Οι αλλαγές στην διαφημιστική πολιτική του Facebook αποφασίστηκαν μετά από μυστικές συζητήσεις με περίπου 20 ειδικούς από τον χώρο του e-gaming. Είναι προφανές ότι στόχος της εταιρίας είναι να αποκομίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίττας σε θεσμοθετημένες αγορές τυχερών παιχνιδιών όπως αυτή της Βρετανίας.
 
Ο νέος μεγάλος αντίπαλος του Facebook, το Google+ πρόσφατα παρουσίασε και στο δικό του δίκτυο το Zynga πόκερ, με το Google όμως να προσφέρει στους δημιουργούς των παιχνιδιών πιο ανταγωνιστικά ποσοστά από ότι το Facebook.

0 γραψτε το σχολιο σας:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.