Εδώ και περισσότερα από 3 χρόνια που άρχισε η συζήτηση για την κλιμακωτή προμήθεια στο στοίχημα, έχουν γίνει δεκάδες προτάσεις τόσο από πλευράς ΟΠΑΠ, όσο και από πλευράς πρακτόρων.
Ο λόγος που ζητήθηκε από τον ΟΠΑΠ η αλλαγή στην προμήθεια μας ήταν η αντιμετώπιση του στρεβλού παιχνιδιού και κυρίως του trading. Αυτό το στρεβλό παιχνίδι, κατά τον ΟΠΑΠ, ήταν ο λόγος που δεν βελτίωνε το παιχνίδι, που δεν έφτιαχνε τις αποδόσεις, που δεν έπαιζε παρά ελάχιστα μόνα, με λίγα λόγια, ο λόγος που έστελνε τους πελάτες μας στην αγκαλιά των παράνομων, συρρικνώνοντας τον τζίρο του και οδηγώντας πολλά πρακτορεία στα όρια του αφανισμού.
Τώρα που η γενική οικονομική κατάσταση της χώρας έφτασε στο ναδίρ και άρχισε και ο ΟΠΑΠ να νιώθει αυτή τη συρρίκνωση, άρχισε επιτέλους να νερώνει το κρασί του και να δείχνουν τα πράγματα ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάποιο σχήμα κλιμακωτής προμήθειας.
Για την κλιμακωτή γενικά, ήμουν από τους πρώτους που είχαν αντιρρήσεις.
Ήμουν ο πρώτος που ζήτησα την εκκαθάριση στο 8%.
Πιστεύω ότι η κλιμακωτή είναι εργαλείο αντιμετώπισης του στρεβλού παιχνιδιού.
Πάντα πίστευα ότι ο ΟΠΑΠ έβλεπε την κλιμακωτή ως εργαλείο συρρίκνωσης της προμήθειας μας.
Πιστεύω ότι η κλιμακωτή από μόνη της δεν μπορεί να σταματήσει το στρεβλό παιχνίδι.
Πάντα πίστευα ότι ο ΟΠΑΠ δεν θέλει να σταματήσει το στρεβλό παιχνίδι.
Μέχρι και σήμερα τα ίδια πιστεύω.
Πάντα ζητούσα διασφαλίσεις για την εφαρμογή της κλιμακωτής.
Σήμερα ζητώ εγγυήσεις ότι σε ένα χρόνο δεν θα ψάχνουμε και πάλι τρόπους αντιμετώπισης του στρεβλού παιχνιδιού.
Τότε ο Κλωνάρης, συνεπικουρούμενος από 2-3 φωστήρες, με κρεμούσε στα μανταλάκια. Ήθελα λέει να καθυστερήσω την ανάπτυξη του κλάδου.
Μέχρι σήμερα ακόμη καθυστερεί η ανάπτυξη του κλάδου.
Μόνος και απομονωμένος τότε, δεν το έβαλα κάτω. Μελέτησα την κλιμακωτή και την εφαρμογή της. Προσπάθησα να βρω τρόπους να εξασφαλιστούμε.
Να εξασφαλιστούμε οι πολλοί. Αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση στον ΟΠΑΠ και στις επιτροπές. Αυτοί που μαζεύουν ευρώ ευρώ το στοίχημα. Και δεν παίζουν εκ του ασφαλούς τα χιλιάρικα για να καλύψουν το παιχνίδι τους.
Αυτό που σήμερα προσπαθώ είναι να μην μετατραπεί μέρος της προμήθειας μας σε bonus για τα στελέχη του ΟΠΑΠ και κέρδη για τους μέτοχους.
Η μείωση της προμήθειας μας να γυρίσει πίσω στους παίκτες μας, στην ανακύκλωση, στο ίδιο το παιχνίδι.
Κατέφυγα στο σωματείο μας. Βρήκα επιτέλους συμμάχους. Βρήκα ανθρώπους να με καταλαβαίνουν. Θέσαμε κοινούς στόχους.
Βγήκαμε για ένα τσίπουρο να γνωριστούμε και φτιάξαμε τον πυρήνα της ομάδας εργασίας. Διπλά στο καπνιστό σκουμπρί και τα καλαμαράκια, κρατούσαμε σημειώσεις. Σπάγαμε τα κεφάλια μας να βρούμε λύσεις. Μαζευόμασταν μετά το κλείσιμο σε κάποιο πρακτορείο. Στους Γραμματικοπουλους να κάνουμε εκπομπές στο ραδιοφωνο. Σε μένα να γράψουμε προτάσεις. Στη Ντίνα να αξιολογήσουμε δεδομένα. Στο σωματείο να αναλύσουμε παραλλαγές της κλιμακωτής.
Κάποια στιγμή μας άκουσε και ο πρόεδρος της ΠΟΕΠΠΠ. Ήρθε και ο ΟΠΑΠ εδώ ν ακούσει τις ιδέες μας.
Διαμορφώσαμε πλήρη πρόταση.
Στο σημερινό ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ, ως σωματείο Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής καταθέτουμε το απαύγασμα όλης αυτής της δουλειάς.
Μια περίληψη της πρότασης μας. Τις κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσουμε το εισόδημα μας.
Κι όμως αυτήν την προσπάθεια κάποιοι «δικοί» μας προσπάθησαν να την απαξιώσουν.
Προσπάθησαν να προωθήσουν τις προτάσεις του ΟΠΑΠ.
Προσπάθησαν με μεθοδεύσεις και αιφνιδιασμούς να παρασύρουν τον κλάδο στα ιδιοτελή τους συμφέροντα.
Όπως το ίδιο έπραξαν και στο παρελθόν.
Με τον ΟΤΕ, με τα ΒΙΒΛΙΑ, με την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, με τα VLTs.
Ένα παράδειγμα θα σας δώσω μόνο.
Ζητούσαμε επίμονα σε οποιαδήποτε πρόταση κλιμακωτής να υπάρχει στο τέλος εκκαθάριση που να μας εξασφαλίζει ως ελάχιστο ποσοστό το 8%, εφόσον το pay out ήταν γύρω στο 73% επισημαίνοντας την αναγκαιότητα να ορίσουμε πάνω και κάτω όρια στο pay out. Στην δε συνάντηση που είχαμε με στελέχη του ΟΠΑΠ γίναμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι, ζητώντας εκκαθάριση στο 30% της τελικής κερδοφορίας που θα πρόεκυπτε από το τελικό pay out.
Και ως εκ θαύματος ο ΟΠΑΠ δέχεται!!!!!!
«Εγγυόμαστε το 8% σαν συνολική προμήθεια όλων των πρακτόρων για pay out ΕΩΣ 73%» Έχει παραδοθεί στην ΠΟΕΠΠΠ γραπτώς αυτό.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι για pay out 50%, 60%, 70%, έως και 73%, θα είχαμε εγγυημένο το 8%.
Για 75% pay out, 80% κ.λ.π. καμία εγγύηση.
Εμείς όμως έχουμε απόφαση ΓΣ να διεκδικήσουμε ως προμήθεια σε όλα τα παιχνίδια το 30% της κερδοφορίας του ΟΠΑΠ. Γι αυτό και εμείς κάναμε ανάλογη πρόταση.
Για να πάρουμε όμως το 30% της κερδοφορίας στο στοίχημα πρέπει ο ΟΠΑΠ να μας εγγυηθεί για:
Pay out 50%...... ((100-50)=50% X 30%) = 15% προμήθεια
Pay out 60%...... ((100-60)=40% X 30%) = 12% προμήθεια
Pay out 70%...... ((100-70)=30% X 30%) = 9% προμήθεια
Pay out 75%...... ((100-75)=25% X 30%) = 7,5% προμήθεια
Τι κάνει δηλαδή ο ΟΠΑΠ;
Για pay out που δικαιούμαστε 15,12 και 9% μας δίνει ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΣΗ 8% που τελικά μας μειώνει την προμήθεια.
ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
Για pay out μεγαλύτερο του 73% που η εγγύηση θα αύξανε την προμήθεια μας, σφυρίζει αδιάφορα. ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Ρωτάω λοιπόν: Μας έδωσε κάποια εγγύηση ο ΟΠΑΠ;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
Αντίθετα επιχείρησε να μας κλέψει.
Και όμως αυτή την ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΣΗ τόσο ο πρόεδρος της επιτροπής παιχνιδιών όσο και ο πρόεδρος της ΓΣ, στην τελευταία Γενική συνέλευση μας παρουσίασαν ως παραχώρηση του ΟΠΑΠ. Ως ικανοποίηση αιτήματος μας. Όσοι αμφιβάλλουν ας ανοίξουν τα πρακτικά.
Γιατί άραγε; Δεν γνωρίζουν; Τότε δεν πρέπει να είναι μέλη καμιάς επιτροπής παιχνιδιών και είναι ανίκανοι να διαχειριστούν το μέλλον μας.
Γνωρίζουν αλλά εξυπηρετούν άλλους σκοπούς; Ας απαντήσουν οι ίδιοι.
Και αυτή η σπουδή κάποιων μελών της επιτροπής να κλείσουν άρον άρον το θέμα της προμήθειας και μάλιστα χωρίς απόφαση της ΓΣ;
Αυτό τι σκοπούς εξυπηρετεί; Δημόσια τα είπαν, δημόσια ας αιτιολογήσουν τη θέση τους. Εγώ πάντως δεν βλέπω να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των πρακτόρων.
Αν χρειαστεί, στην επικείμενη ΓΣ θα καταθέσουμε ΠΛΗΡΗ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Και θα ζητήσουμε από το ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ να την υιοθετήσει και από το σώμα της ΓΣ να την ψηφίσει. Κι ας έρθει μετά ο ΟΠΑΠ να προσαρμόσει τις επιθυμίες του πάνω στην ψηφισμένη πρόταση.
Μεθοδεύσεις, ψευτοδιλήμματα και προσπάθειες παραπλάνησης ΤΕΛΟΣ.
Ζητάμε μια δίκαιη και τίμια μοιρασιά της κερδοφορίας των παιχνιδιών.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΗΓΗ: http://praktoras.blogspot.com/
Ο λόγος που ζητήθηκε από τον ΟΠΑΠ η αλλαγή στην προμήθεια μας ήταν η αντιμετώπιση του στρεβλού παιχνιδιού και κυρίως του trading. Αυτό το στρεβλό παιχνίδι, κατά τον ΟΠΑΠ, ήταν ο λόγος που δεν βελτίωνε το παιχνίδι, που δεν έφτιαχνε τις αποδόσεις, που δεν έπαιζε παρά ελάχιστα μόνα, με λίγα λόγια, ο λόγος που έστελνε τους πελάτες μας στην αγκαλιά των παράνομων, συρρικνώνοντας τον τζίρο του και οδηγώντας πολλά πρακτορεία στα όρια του αφανισμού.
Τώρα που η γενική οικονομική κατάσταση της χώρας έφτασε στο ναδίρ και άρχισε και ο ΟΠΑΠ να νιώθει αυτή τη συρρίκνωση, άρχισε επιτέλους να νερώνει το κρασί του και να δείχνουν τα πράγματα ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάποιο σχήμα κλιμακωτής προμήθειας.
Για την κλιμακωτή γενικά, ήμουν από τους πρώτους που είχαν αντιρρήσεις.
Ήμουν ο πρώτος που ζήτησα την εκκαθάριση στο 8%.
Πιστεύω ότι η κλιμακωτή είναι εργαλείο αντιμετώπισης του στρεβλού παιχνιδιού.
Πάντα πίστευα ότι ο ΟΠΑΠ έβλεπε την κλιμακωτή ως εργαλείο συρρίκνωσης της προμήθειας μας.
Πιστεύω ότι η κλιμακωτή από μόνη της δεν μπορεί να σταματήσει το στρεβλό παιχνίδι.
Πάντα πίστευα ότι ο ΟΠΑΠ δεν θέλει να σταματήσει το στρεβλό παιχνίδι.
Μέχρι και σήμερα τα ίδια πιστεύω.
Πάντα ζητούσα διασφαλίσεις για την εφαρμογή της κλιμακωτής.
Σήμερα ζητώ εγγυήσεις ότι σε ένα χρόνο δεν θα ψάχνουμε και πάλι τρόπους αντιμετώπισης του στρεβλού παιχνιδιού.
Τότε ο Κλωνάρης, συνεπικουρούμενος από 2-3 φωστήρες, με κρεμούσε στα μανταλάκια. Ήθελα λέει να καθυστερήσω την ανάπτυξη του κλάδου.
Μέχρι σήμερα ακόμη καθυστερεί η ανάπτυξη του κλάδου.
Μόνος και απομονωμένος τότε, δεν το έβαλα κάτω. Μελέτησα την κλιμακωτή και την εφαρμογή της. Προσπάθησα να βρω τρόπους να εξασφαλιστούμε.
Να εξασφαλιστούμε οι πολλοί. Αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση στον ΟΠΑΠ και στις επιτροπές. Αυτοί που μαζεύουν ευρώ ευρώ το στοίχημα. Και δεν παίζουν εκ του ασφαλούς τα χιλιάρικα για να καλύψουν το παιχνίδι τους.
Αυτό που σήμερα προσπαθώ είναι να μην μετατραπεί μέρος της προμήθειας μας σε bonus για τα στελέχη του ΟΠΑΠ και κέρδη για τους μέτοχους.
Η μείωση της προμήθειας μας να γυρίσει πίσω στους παίκτες μας, στην ανακύκλωση, στο ίδιο το παιχνίδι.
Κατέφυγα στο σωματείο μας. Βρήκα επιτέλους συμμάχους. Βρήκα ανθρώπους να με καταλαβαίνουν. Θέσαμε κοινούς στόχους.
Βγήκαμε για ένα τσίπουρο να γνωριστούμε και φτιάξαμε τον πυρήνα της ομάδας εργασίας. Διπλά στο καπνιστό σκουμπρί και τα καλαμαράκια, κρατούσαμε σημειώσεις. Σπάγαμε τα κεφάλια μας να βρούμε λύσεις. Μαζευόμασταν μετά το κλείσιμο σε κάποιο πρακτορείο. Στους Γραμματικοπουλους να κάνουμε εκπομπές στο ραδιοφωνο. Σε μένα να γράψουμε προτάσεις. Στη Ντίνα να αξιολογήσουμε δεδομένα. Στο σωματείο να αναλύσουμε παραλλαγές της κλιμακωτής.
Κάποια στιγμή μας άκουσε και ο πρόεδρος της ΠΟΕΠΠΠ. Ήρθε και ο ΟΠΑΠ εδώ ν ακούσει τις ιδέες μας.
Διαμορφώσαμε πλήρη πρόταση.
Στο σημερινό ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ, ως σωματείο Θεσσαλονίκης – Χαλκιδικής καταθέτουμε το απαύγασμα όλης αυτής της δουλειάς.
Μια περίληψη της πρότασης μας. Τις κατευθυντήριες γραμμές για να διασφαλίσουμε το εισόδημα μας.
Κι όμως αυτήν την προσπάθεια κάποιοι «δικοί» μας προσπάθησαν να την απαξιώσουν.
Προσπάθησαν να προωθήσουν τις προτάσεις του ΟΠΑΠ.
Προσπάθησαν με μεθοδεύσεις και αιφνιδιασμούς να παρασύρουν τον κλάδο στα ιδιοτελή τους συμφέροντα.
Όπως το ίδιο έπραξαν και στο παρελθόν.
Με τον ΟΤΕ, με τα ΒΙΒΛΙΑ, με την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, με τα VLTs.
Ένα παράδειγμα θα σας δώσω μόνο.
Ζητούσαμε επίμονα σε οποιαδήποτε πρόταση κλιμακωτής να υπάρχει στο τέλος εκκαθάριση που να μας εξασφαλίζει ως ελάχιστο ποσοστό το 8%, εφόσον το pay out ήταν γύρω στο 73% επισημαίνοντας την αναγκαιότητα να ορίσουμε πάνω και κάτω όρια στο pay out. Στην δε συνάντηση που είχαμε με στελέχη του ΟΠΑΠ γίναμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι, ζητώντας εκκαθάριση στο 30% της τελικής κερδοφορίας που θα πρόεκυπτε από το τελικό pay out.
Και ως εκ θαύματος ο ΟΠΑΠ δέχεται!!!!!!
«Εγγυόμαστε το 8% σαν συνολική προμήθεια όλων των πρακτόρων για pay out ΕΩΣ 73%» Έχει παραδοθεί στην ΠΟΕΠΠΠ γραπτώς αυτό.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι για pay out 50%, 60%, 70%, έως και 73%, θα είχαμε εγγυημένο το 8%.
Για 75% pay out, 80% κ.λ.π. καμία εγγύηση.
Εμείς όμως έχουμε απόφαση ΓΣ να διεκδικήσουμε ως προμήθεια σε όλα τα παιχνίδια το 30% της κερδοφορίας του ΟΠΑΠ. Γι αυτό και εμείς κάναμε ανάλογη πρόταση.
Για να πάρουμε όμως το 30% της κερδοφορίας στο στοίχημα πρέπει ο ΟΠΑΠ να μας εγγυηθεί για:
Pay out 50%...... ((100-50)=50% X 30%) = 15% προμήθεια
Pay out 60%...... ((100-60)=40% X 30%) = 12% προμήθεια
Pay out 70%...... ((100-70)=30% X 30%) = 9% προμήθεια
Pay out 75%...... ((100-75)=25% X 30%) = 7,5% προμήθεια
Τι κάνει δηλαδή ο ΟΠΑΠ;
Για pay out που δικαιούμαστε 15,12 και 9% μας δίνει ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΣΗ 8% που τελικά μας μειώνει την προμήθεια.
ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
Για pay out μεγαλύτερο του 73% που η εγγύηση θα αύξανε την προμήθεια μας, σφυρίζει αδιάφορα. ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Ρωτάω λοιπόν: Μας έδωσε κάποια εγγύηση ο ΟΠΑΠ;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
Αντίθετα επιχείρησε να μας κλέψει.
Και όμως αυτή την ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΣΗ τόσο ο πρόεδρος της επιτροπής παιχνιδιών όσο και ο πρόεδρος της ΓΣ, στην τελευταία Γενική συνέλευση μας παρουσίασαν ως παραχώρηση του ΟΠΑΠ. Ως ικανοποίηση αιτήματος μας. Όσοι αμφιβάλλουν ας ανοίξουν τα πρακτικά.
Γιατί άραγε; Δεν γνωρίζουν; Τότε δεν πρέπει να είναι μέλη καμιάς επιτροπής παιχνιδιών και είναι ανίκανοι να διαχειριστούν το μέλλον μας.
Γνωρίζουν αλλά εξυπηρετούν άλλους σκοπούς; Ας απαντήσουν οι ίδιοι.
Και αυτή η σπουδή κάποιων μελών της επιτροπής να κλείσουν άρον άρον το θέμα της προμήθειας και μάλιστα χωρίς απόφαση της ΓΣ;
Αυτό τι σκοπούς εξυπηρετεί; Δημόσια τα είπαν, δημόσια ας αιτιολογήσουν τη θέση τους. Εγώ πάντως δεν βλέπω να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των πρακτόρων.
Αν χρειαστεί, στην επικείμενη ΓΣ θα καταθέσουμε ΠΛΗΡΗ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. Και θα ζητήσουμε από το ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ να την υιοθετήσει και από το σώμα της ΓΣ να την ψηφίσει. Κι ας έρθει μετά ο ΟΠΑΠ να προσαρμόσει τις επιθυμίες του πάνω στην ψηφισμένη πρόταση.
Μεθοδεύσεις, ψευτοδιλήμματα και προσπάθειες παραπλάνησης ΤΕΛΟΣ.
Ζητάμε μια δίκαιη και τίμια μοιρασιά της κερδοφορίας των παιχνιδιών.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΗΓΗ: http://praktoras.blogspot.com/
32 γραψτε το σχολιο σας:
Μια και μιλάς για ψέματα ας δούμε πόσα ψέματα γράφεις σε αυτό το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κείμενο που ανέβασες σε site πρακτόρων με την ανοχή των υπευθύνων που από ότι εξηγείς είναι σε πλήρη γνώση τους αφού τα σχέδια ξεκινούν από παλιά.
Πρώτο ψέμα:
Ήμουν ο πρώτος που ζήτησα την εκκαθάριση στο 8%.
--------------------------------------------------
Αν ήσουν συνδικαλιστής θα γνώριζες ότι η εγγύηση του 8% είναι γραμμένη σε πρακτικά ΓΣ το Δεκέμβριο του 2010, σε δική μου ομιλία!
Αλλά αφού κανείς δεν σε ενημέρωσε σχετικά από την ομάδα εργασίας δεν διάβασες πολύ νωρίτερα σε διαλόγους στο Volosbet, αλλά ούτε και στη Θεσσαλονίκη παρουσία σου (μέχρι τις 6 το πρωί) όταν είχες την άποψη ότι η κλιμακωτή πρέπει να γίνεται με το τζίρο;
Δεύτερο ψέμα
Κι όμως αυτήν την προσπάθεια κάποιοι «δικοί» μας προσπάθησαν να την απαξιώσουν.
Προσπάθησαν να προωθήσουν τις προτάσεις του ΟΠΑΠ.
Προσπάθησαν με μεθοδεύσεις και αιφνιδιασμούς να παρασύρουν τον κλάδο στα ιδιοτελή τους συμφέροντα.
------------------------------------------
Σε όλες τις συναντήσεις με τον ΟΠΑΠ συμμετείχαν μέλη από τη δική σας ομάδα εργασίας. "Δικοί σας"! Δεν ήξεραν;
Μήπως δεν πήραν την άδεια σου για τις απόψεις που εξέφραζαν;
Άρα η ομάδα εργασίας σας εξυπηρετεί τέτοια συμφέροντα;
Ποια ιδιοτελή συμφέροντα εξυπηρετούν εκείνοι;
Τρίτο ψέμα:
Στην δε συνάντηση που είχαμε με στελέχη του ΟΠΑΠ γίναμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι, ζητώντας εκκαθάριση στο 30% της τελικής κερδοφορίας που θα πρόεκυπτε από το τελικό pay out.
Και ως εκ θαύματος ο ΟΠΑΠ δέχεται!!!!!!
-----------------------------------------
Ούτε που καταλαβαίνεις τι γράφεις και είναι φυσιολογικό και το καταλαβαίνω απόλυτα!
Δηλαδή κύριε, εξασφαλίσατε ότι εάν ο ΟΠΑΠ έχει 90% payout θα δίνει στο δίκτυο 3%!!!!!
Στο σύνολο του!!!!!
Μπράβο!
Συγχαρητήρια!
Για αυτό ο ΟΠΑΠ πρέπει να μιλά με την ΠΟΕΠΠΠ και όχι με ομάδες εργασίας...
συνεχίζεται...
Τέταρτο ψέμα:
Για pay out που δικαιούμαστε 15,12 και 9% μας δίνει ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΣΗ 8% που τελικά μας μειώνει την προμήθεια.
ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
-----------------------------------------
Το διάβασμα κάνει καλό, αρκεί να ξέρεις να διαβάζεις.
Ο ΟΠΑΠ εγγυάται ότι ΜΕΧΡΙ 73% payout το σύνολο των πρακτόρων θα παίρνει 8%.
ΜΕΧΡΙ κύριε!
Όμως χωρίς εκκαθάριση στο 30% (όπως προτείνει η "ομάδα εργασίας σας") ο πράκτορας που ΔΕΝ έχει μονά και είναι ο μικροπράκτορας της τετράδας, πεντάδας κτλ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για το payout και όλα αυτά, αλλά πληρώνεται με 9% στην τριάδα και 12% στην τετράδα και άνω.
ΝΑΙ αυτό είναι παραχώρηση!
Εσύ όμως τι προτείνεις;
Να πληρώνονται όλοι σύμφωνα με το payout του ΟΠΑΠ στο 30%!
Αλλά ας δούμε όμως ένα παράδειγμα για να καταλάβουν όλοι τι είναι αυτό που επιμένεις να λες και ευτυχώς η ΓΣ δεν αποδέχθηκε.
Παράδειγμα
Τζίρος ΟΠΑΠ : 1000 ευρώ
Τζίρος στα μονά και live: 800 ευρώ
Με δεδομένο ότι τα μονά έχουν payout 90% ο ΟΠΑΠ από τα 800 ευρώ του τζίρου στα μονά θα πληρώσει 720 ευρώ ΜΟΝΟ σε live και μονά παιχνίδια!
Έτσι τα υπόλοιπα 200 ευρώ (1000 τζίρος - 800 μονά και live) από δυάδες και άνω ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ TO 8% θα πρέπει να έχουν πληρωμές 10 ευρώ για επιστροφές μέχρι 73%, εκτός και αν πιστεύεις ότι ο ΟΠΑΠ θα έχει payout 90% και θα δίνει 8% στους πράκτορες....
Δηλαδή απομένουν ΜΟΝΟ 10 ευρώ πληρωμές για τα 200 ευρώ των δυάδων και άνω.
Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;
Ότι η γκανιότα δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 50%!!!!! στις δυάδες και άνω.
Αυτό θέλουν οι πράκτορες;
Αυτό θα φέρει ανάπτυξη του παιχνιδιού;
Πέμπτο ψέμα:
Και αυτή η σπουδή κάποιων μελών της επιτροπής να κλείσουν άρον άρον το θέμα της προμήθειας και μάλιστα χωρίς απόφαση της ΓΣ;
----------------------------------------
Χωρίς σχόλιο, αφού στερείται κάθε λογικής και αποφάσεων που ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ και είναι γραμμένες στα πρακτικά και των ΔΣ και των ΓΣ, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για εσένα που σε ενδιαφέρει μόνο η "ομάδα εργασίας σου".
Γιατί είναι δική σου ομάδα που τους ελέγχεις απόλυτα και είναι κρίμα για τους υπόλοιπους να τους υπονομεύεις συστηματικά και να τους έχεις κάνει υποχείρια σου, αλλά είναι δικό τους πρόβλημα όχι δικό μου.
Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι οι ενέργειες σας να μην προκαλούν ζημιά στο κλάδο και μέχρι εκεί θα απαντώ.
ΣΒ
υ.γ. δεν θέλω να μου απαντήσεις, το έκανα μόνο για τους αναγνώστες που πρέπει να γνωρίζουν την αλήθεια και όχι ψέματα!
Με τον κλάδο δεν θα παίξει κανένας!
Και να σου αφιερώσω και ένα στίχο του Γ. Σουρή
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Μερος πρωτο για το "ανωνυμο" λαμογιο...................
την εκκαθαριση την ζητησα τον νοεμβριο του 2008 στο δικο σου volosbet ΨΕΥΤΗ
το οτι κλειδωσες την προσβαση μου σ αυτο δεν αρκει
δες λοιπον τι μου απαντησε ο Κλωναρης τοτε
"..... Όμως για τον νέο τρόπο υπολογισμού της προμήθειας στο Στοίχημα, λες πως πρέπει η ΟΠΑΠ να μας εγγυηθεί «εγγράφως» ότι θα παίρνουμε τουλάχιστον το 8% και από κει και πάνω ότι κάτσει...."
http://volosbet.com/archives/date/2008/11/page/3
Δεν εισαι μονο ψευτης αλλα και κλεφτης ιδεων.......... λαμογιο
συνεχιζεται..................
για το "ανωνυμο" λαμογιο ....
καταλαβες αμεσως οτι αναφερομαι σε σενα ε;
στην προταση των τρειντερς που κατεβασες για προμηθεια απο τη χασουρα του πελατη ειχες κανενα απο την ομαδα μας μαζι σου;
εσυ και η συμμορια σου δεν τη μεθοδευσατε;
αλλα ακομη και στον οπαπ υπαρχουν αυτοι που σε καταλαβαν........... λαμογιο......
συνεχιζεται............
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Προφανώς αυτά δεν ισχύουν για εσένα..
Να σε χαίρονται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
όσο και να προσπαθείς εγώ δεν θα πέσω ποτέ στο δικό σου επίπεδο.
Ποτέ!
Σε αφήνω μόνο σου, να βρίζεις χωρίς επιχειρήματα, χωρίς ίχνος αυτογνωσίας.
Για συναδελφικότητα δεν θα αναφερθώ, ξέρεις γιατί....
Τελικα τι γινεται ρε παιδια, υπαρχει καμμια χειροπιαστη εξελιξη
για το λαιβ ή παλι θα ειμαστε στο περιμενε.
Προσωπικα νομιζω οτι η καθυστερηση αυτη δεν οφειλεται στο τι θα παρουμε εμεις ή στο ποσοστο της κλιμακωτης ...
Η ολη ιστορια ειναι καρμπον η περιπτωση ΣΑΛΑΛΕ, οπου με το προσχημα
να οργανωθουμε, να μηχανογραφηθουμε, να να να ... καθυστερησε
7 χρονια η εισαγωγη του στοιχηματος και φυσικα καποιοι
- ονομα και μη χωριο -- κονομησαν σε βαρος του ΟΠΑΠ μη εχοντας αντιπαλο.
Καποιο τελικα εχουν τεραστιο συμφερον να μην μπει (με καθε κοστος) το λαιβ στον ΟΠΑΠ.
καληνυχτα σας, αγαπητοι συνδικαλιστες ...
να πω και εγω κατι,γιατι μερικα απο αυτα με αφορουν.
πρωτον ,ποτε δε ζητησα καμμια θεση σε καμμια ομαδα εργασιας ειτε του σωματειου ειτε της ομοσπονδιας.μου εδειξαν εμπιστοσυνη και με προτειναν παρολο που ειχα ξεκαθαρισει απο την αρχη πως δεν θεωρω τον εαυτο μου ειδικο σε αυτα τα θεματα.
δευτερον,μεχρι τωρα προσπαθω να μαθω και ακομα παλευω ,προσπαθωντας να ακουω συναδερφους καταρτισμενους και εμπειροτερους απο μενα.με σεβασμο πρωτα απο ολα σε ολους.
τριτον,ποτε δε συμμετειχα σε προσωπικες κοντρες γιατι πιστευω οτι ο αγωνας ειναι κοινος.
τεταρτον,προσπαθω παντοτε με γνωμονα τη λογικη να συνθεσω διαφορετικες αποψεις
πεμπτον δε θεωρω τον εαυτο μου υποχειριο κανενος,με ολους διαφωνω και με ολους συμφωνω οταν κρινω οτι ετσι ειναι.
εκτον ,αν συνεχισουμε ετσι δε προσφερουμε τιποτα στο επαγγελμα μας.προσωπικα εχω κουραστει με ολα αυτα.μου ανεθεσαν μια δουλεια και ειμαι υποχρεωμενος να το παω μεχρι τελους.απο εκει και περα δε διεκδικω τιποτα περισσοτερο ουτε εχω βλεψεις για τιποτα παραπανω.
τελος,βαζω πανω απο ολα τη δουλεια μου και το σπιτι μου.εχω αλλα προβληματα σημαντικοτερα και δε θελω να μπαινω στη μεση αντιπαραθεσεων.οποιος πιστευει οτι το παιζω καλος με ολους για ιδιον οφελος απλα δε με ξερει .ετσι ειναι ο χαρακτηρας μου,ειμαι ηπιων τονων.ειλικρινα στεναχωριεμαι βλεποντας ολα αυτα και το ξανασκεφτομαι αν θα ασχοληθω περαιτερω.
σιγα την απωλεια θα μου πειτε.
συμφωνω απολυτα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
δημητρη μην τρελενεσαι ειναι φανερο οτι τους καθαρους δεν τους γουσταρουν
για το "ανωνυμο" λαμογιο και τη συμμορια του...........
καταρχην χαιρομαι που αποδειξατε σε ολο τον κοσμο οτι ειστε συμμορια
εξηγησα στο τσατ και στο αλλο μελος της συμμοριας σας
εξηγω και παλι λοιπον:
"...Ζητούσαμε επίμονα σε οποιαδήποτε πρόταση κλιμακωτής να υπάρχει στο τέλος εκκαθάριση που να μας εξασφαλίζει ως ελάχιστο ποσοστό το 8%, εφόσον το pay out ήταν γύρω στο 73% επισημαίνοντας την αναγκαιότητα να ορίσουμε πάνω και κάτω όρια στο pay out. Στην δε συνάντηση που είχαμε με στελέχη του ΟΠΑΠ γίναμε ακόμη πιο συγκεκριμένοι, ζητώντας εκκαθάριση στο 30% της τελικής κερδοφορίας που θα πρόεκυπτε από το τελικό pay out...."
".... Και ως εκ θαύματος ο ΟΠΑΠ δέχεται!!!!!!..."
και ακολουθει μεσα σε εισαγωγικα επι λεξη το τι δεχθηκε ο οπαπ
«Εγγυόμαστε το 8% σαν συνολική προμήθεια όλων των πρακτόρων για pay out ΕΩΣ 73%» Έχει παραδοθεί στην ΠΟΕΠΠΠ γραπτώς αυτό.
καταλαβες λοιπον πολυ καλα τι εννοω
αλλωστε ολοκληρο το κειμενο δειχνει ξεκαθαρα τη θεση μου
οσο για το δηθεν 90% του pay out που λες επισης εχεις διαβασεις τις προτασεις μας και ξερεις πολυ καλα λαμογιο οτι βαλαμε ταβανι στο αποδεκτο pay out με ρητρες μαλιστα που καθιστα την αποκλιση απαγορευτικη
Αυτη την προταση την εχεις στα χερια σου απο το τελος του 2010 ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ οταν ησουν στο ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ
και μαλιστα ειναι κατατεθιμενη με αρ. πρωτοκολου στα εισερχομενα της ΠΟΕΠΠΠ με ημερομηνια 19/12/2010 αν δεν απατωμαι
ΑΡΧΙΨΕΥΤΑΡΕ, ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ
Καλημέρα κ. Ασκητόπουλε. Ο Κίμων είμαι. Δεν πειράζει που πάλι σε κείμενο σου φιγουράρει ως μοναδικό καταγγελλόμενο όνομα το δικό μου. Αφού δεν μου φόρτωσες και την Μικρασιατική καταστροφή, ευχαριστημένος είμαι (μη σου βάλω τίποτε ιδέες…)
Φυσικά και δεν σου γράφω για να σου αλλάξω τη γνώμη σου για μένα. Το 1999 σηκώθηκα πρώτη φορά σε Γ.Σ. και ζήτησα το 30% επί της μεικτής κερδοφορίας της ΟΠΑΠ! Τότε μου έλεγαν πως ονειροβατώ. Τώρα με κατηγορείς πως αντιστρατεύομαι το ίδιο μου το παιδί... Δε βαριέσαι…
Για άλλο πράγμα όμως ήθελα να σου πω. Σίγουρα έχεις διαβάσει το πρακτικό της επιτροπής παιχνιδιών. Εγώ μόλις τώρα. Αλλά προφορικά με είχαν ενημερώσει ότι η ΟΠΑΠ επιτέλους αποδέχτηκε πως μέχρι το 2015 θα προσαρμόσει την προμήθεια στο 30%. ΨΕΜΑ!
Διαβάζω το σχετικό απόσπασμα που συνυπέγραψε η ΠΟΕΠΠΠ:
Για τα υπόλοιπα παιχνίδια (εκτός του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ) συμφωνήθηκε η προμήθεια να είναι 28% επί του μικτού κέρδους και να φτάσει σταδιακά στο 30% μέχρι το 2015, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του payout και την κερδοφορία της εταιρίας.
1) Σου φαίνεται σωστό; Άλλο το payout και άλλο η «κερδοφορία της εταιρίας»; Και αν η εταιρία «μπει μέσα», π.χ. από υπερδανεισμό για τα Halls, τότε ισχύει το 30% για το 2015;
2) Τι εννοεί ο ποιητής «για τα υπόλοιπα παιχνίδια»; Στα VLT’s θα ισχύσει το 30% που «συμφωνήθηκε» (όπως υπόγραψε η ΠΟΕΠΠΠ) ή το 15% + 40.000 που είπε ο Σπανουδάκης στη Γ.Σ.;
3) Τι εννοούν οι δικοί μας ποιητές «συμφωνήθηκε»; Αν δεν «συμφωνήσει» η Γ.Σ. τι θα γίνει; Θα οδηγηθούν σε παραίτηση, μιας και στα μάτια της ΟΠΑΠ θα φανούν ότι δεν εκπροσωπούν πλέον τη Γ.Σ.;
Περιμένω την απάντηση σου.
Κίμων
ΓΙΑ ΤΟ "ΑΝΩΝΥΜΟ" ΛΑΜΟΓΙΟ ...........
ΠΡΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ
παλι συνεχιζεις να προβαλεις τα επιχειρηματα του ΟΠΑΠ
ο πρακτορας που εχει 80% μονα ειναι ΤΡΕΙΝΤΕΡ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΡΕΙΝΤΕΡ
ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ
ΝΑΙ αυτο το παιχνιδι θελουμε να σταματησουμε το παιχνιδι που κανεις εσυ και οι αλλοι τρειντερς
σημερα ο οπαπ λεει οτι το παιχνιδι στο μεσο πρακτορειο ειναι 18% στα μονα
εσυ μας μιλας για 80% στα μονα
ειναι σαφες οτι προσπαθεις να προστατεψεις τα συμφεροντα των ολιγων που εχουν 80% στα μονα, τους τρειντερς
οπως ειναι επισης σαφες οτι η ομαδα μας προσπαθει να υπερασπιστεί το μεσο πρακτορειο
τον καθημερινο πρακτορα
..................ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ................
*για να διορθωθει ομως η ανακριβεια που λες παραπεμπω καθε ενδιαφερομενο στη προταση μας και οχι τις ψευτιες που λες εδω για προτασεις μας
........................ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ...................
ΤΕΛΟΣ
θα ηθελα να πω οτι παραδεχομαι οτι εχω κανει ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ μου τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ, ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ, ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΝ ΚΟΤΑΝΗ, ΤΗΝ ΝΤΙΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ, ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΟ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ, ΤΟΝ ΛΑΚΗ ΛΑΖΟ, ΤΗΝ ΤΑΣΟΥΛΑ ΤΗΝ ΤΣΑΜΠΑΖΛΗ και ολους αυτους που κατα καιρους συμμετηχαν στη διαμορφωση των προτασεων μας
Ο ΤΟΠΤΣΙΔΗΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ, ΑΛΛΑ ΜΕ 2-3 ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΦΕΡΩ .....
ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ ???????????????????
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ............
...................ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ...................
ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΛΕΩ ΕΠΩΝΥΜΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟΝ ΘΙΓΕΙ
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ
ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΕ ΣΩΣΤΑ
.....................ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ.................
Eπειδη το σχολιο (εξηγησα στο τσατ και στο αλλο μελος της συμμοριας σας ) φωτογραφιζε εμενα,θα ηθελα να πω οτι εχεις δικιο.Ανηκω στην συμμορια των επαγγελματιων πρακτορων που προσπαθει να διατηρησει ζωντανο το επαγγελμα σε μια εποχη που ολα διαλυονται.Στην συμμορια που αποφασιζει με γενικες συνελευσεις.Στην συμμορια που δινει βημα για να εκφρασουν τις αποψεις τους ακομα και μη πρακτορες.Σου ευχομαι ολοψυχα να συμμετασχεις και εσυ σε μια τετοια συμμορια στον επαγγελματικο σου χωρο.
Γιωργος Δημοπουλος
εσεις και το ΠΑΣΟΚ !
θα παρακαλουσα πολυ να σταματησετε , ελεος δηλαδη , κερδιζουμε κατι απο ολα αυτα ; γιατα να θελει ο ενας να βγαλει τα ματια του αλλου ; γιατι να υπαρχουν χαρακτηρισμοι ; αν υπαρχει κατι που θελετε να πειτε μπορειτε με εναν διαλογο οπου θα κυριαρχουν τα επιχηρηματα και οχι οι χαρακτηρισμοι , σταματηστε το τωρα !
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΙΜΩΝ ...........
αυτο το οποιο εκανα ηταν να παραθεσω το κειμενο απαντηση σου σε μενα τον Νοεμβριο του 2008 οταν ζητουσα την εκκαθαριση στο 8%.
αν δεν πηγες να δεις το κειμενο να στο θυμισω.
.................................
18 Νοεμβρίου 2008 Σχόλια κλειστά
Κίμων Κλωνάρης
Πρόεδρος Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
Απαντώ σε σένα συνάδελφε που στην ηλεκτρονική σου συζήτηση υπογράφεις ως «giannis». Κατ’ αρχάς μου γράφεις πως «Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη συμπεριφορά του ΟΠΑΠ...........
............................
εσυ τα εγραψες αυτα Κιμων ....
εσυ με κρεμασες στα μανταλακια...............
επι της ουσιας τωρα...
ξερεις οτι σεβομαι την αποψη σου και την υπολογιζω
πιστευω οτι θεωρεις θεμιτο να διαφωνω σε καποια θεματα μαζι σου...
θα σου προτεινα πριν βγαλεις τα οποια συμπερασματα για τη θεση της ομαδας μας να διαβασεις τις παρατηρησεις που καναμε για την προταση του ΟΠΑΠ προς το ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ.
οπως ξερεις σημερα συνεδριαζουν και μετα την συνεδριαση πιστευω οτι θα αναρτηθει η επιστολη μας για να λαβουν γνωση απαντες
θεωρω λοιπον ασκοπο να σου απαντησω στα 1) .. 2) .. 3) ...
Αν παρ ολ αυτα δεν σε καλυψει η θεση μας ευχαριστως να σου πω την προσωπικη μου αποψη παλι απο εδω.
θα περιμενω να επανελθεις........
ΥΓ. νομιζω Κιμων οτι απο το κειμενο γινεται κατανοητο ποιους καταγγελω και εσυ δεν εισαι μεσα σ αυτους
Αλλωστε η αναφορα στο προσωπο σου ειναι μολις 2 γραμμες
Συμμοριτη...............
πρακτορας ειναι αυτος που καθεται πισω απο την κορονιδα...
ολα τα αλλα ειναι ναζακια παιδιων του νηπιαγωγείου
μπορει να εξηγησει καποιος τι ειναι αυτο το trading ???
και πως καποιοι μπορουν να το κανουν και οι αλλοι οχι ???
Tαβερνιαρη,πτυχιουχε της Ανατολικης Ευρωπης,κανε μας την χαρη και σταματα να ασχολεσαι με κατι που δεν γνωριζεις.Μας κουρασες.
θα μπορουσες να ρωτησεις τον οπαπ ανωνυμε για το trading
τα στελεχη του ξερουν πως γινεται
μαλιστα μας ειπαν οτι γνωριζουν και τα πρακτορεια που το κανουν και δεν ειναι πανω απο 50-60
Εμενα παντως δεν μου ειπαν ποιοι ειναι
Αν το ηξερα θα πηγαινα κατευθειαν σε καποιον εισαγγελεα
Ανώνυμος says: 17 Ιανουαρίου 2012 5:33 μ.μ.
Tαβερνιαρη,πτυχιουχε της Ανατολικης Ευρωπης,κανε μας την χαρη και σταματα να ασχολεσαι με κατι που δεν γνωριζεις.Μας κουρασες.
..................................
Οτι δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια..........
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=298395546839535&set=a.225690930776664.68139.100000072777535&type=3&theater
ΑΝΩΤΑΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .............
.............ΚΑΡΑΓΚΙΖΑΚΟ..............
Μπράβο Γιάννη αυτό είναι το επιπεδό σου το ίδιο με του ανώνυμου και μήν πείς οτι σε προκάλεσε γιατί αυτά τα ακούμε βερεσέ.
Τα ίδια σκ@@@ είσαστε η μόνη διαφορά είναι ότι εσύ βάζεις όνομα που εμένα δεν μου λέει κάτι αυτό. απαράδεχτοι και οι δύο
τι να κανω φιλε μου...........
αμα μπλεξεις με σκατα θα λερωθεις κι ολας.............
ευχαριστω παντως...........για την κριτικη
εσενα αν σε βριζουν να μην απαντας
εγω απανταω και θα απανταω παντα
ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ
Ο Γιάννης μπορεί να είναι ευέξαπτος και απότομος, όμως αυτά που λέει τα λέει καθαρά και χωρίς υστεροβουλία.
Κάτι που λείπει από πολλούς άλλους.
Και σήμερα οι "πεφωτισμένοι" επιχείρησαν να παρουσιάσουν το άσπρο μαύρο διαστρεβλώνοντας και παραποιώντας την αλήθεια και την πραγματικότητα.
Στόχος τους όπως πάντα η παραπλάνηση των πολλών....
Δι' ίδιον όφελος; αναρωτιέμαι...
Πλάκα κανετε ρε;
Συγκρινετε το βοθρο του γιαννη με τους αλλους που αμυνονται στα προκλητικα του δημοσιευματα;
Δεν διαβαζετε τι λεει ο ψυχακιας;
Να πας σε κανενα γιατρο να σε κοιταξει.
Ολοι λενε ψεματα και υπονομευουν το κλαδο ειναι αρχιλαμογια, ιλλουμινατι και ο βοθρος τελειωμο δεν εχει.
Αντε να χαθεις ρε βλακα, που εχεις χωθει σε ενα κλαδο να τον διαλυσεις με τα κομπλεξ σου. Βαζεις να τσακωνονται οι Θεσσαλονικεις με τους Αθηναιους και την Επαρχια.
Τι εγινε δεν σε παιζανε οταν ησουν μικρος;
Η φωτογραφια κοζαρεις απο ποτε ειναι βρε κομπλεξαρα;
Πηγαινε να πουλησεις κανενα ειρκοντισιον.
Ανεβασε το πτυχιο σου δεν το ειδαμε καλα.
Μα τοσο βλακας;
Το ότι κάποιοι έχουν πρόβλημα, που καταντάει ψύχωση, με τα γραπτά του Γιάννη, είναι προδήλως φανερό.
Γιάννη μη τους κάνεις τη χάρη να σταματήσεις να τους ξεμπροστιάζεις.
Δεν θα σταματησω φιλε μου............
να εισαι σιγουρος
Μην κολλάτε στο γιαννη. Ο καθενας οσο του κοβει λεει
Τοσο του κοβει του παιδιου μην τον βαρατε
Γιαννη μην τους ακους. Αναλυσε το
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.