Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Οσμή σκανδάλου σε ΟΠΑΠ. ΔΕΗ και υπουργεία με φόντο διαφημοστικούς διαγωνισμούς


 Οσμή σκανδάλου σε ΟΠΑΠ. ΔΕΗ και υπουργεία με φόντο διαφημοστικούς διαγωνισμούς
Σε σειρά σοβαρότατων καταγγελιών για διαφημιστικούς διαγωνισμούς αμφιβόλου αξιοπιστίας προχώρησε ο Γιάννης Μιχελάκης.
Συγκεκριμένα, ο γαλάζιος εκπρόσωπος αναφέρει τα εξής: 
«Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται μια άνευ προηγουμένου σπουδή υπουργείων και οργανισμών να προκηρύξουν διαφημιστικούς διαγωνισμούς αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας.
Σε αυτές τις εποχές που το Δημόσιο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες του,  Υπουργεία και μονοπωλιακοί Οργανισμοί που ελέγχονται από το κράτος, όπως το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ΔΕΗ και ο ΟΠΑΠ, προχωρούν σε προκηρύξεις διαγωνισμών υψηλού budget με στόχο να δεσμεύσουν, με τις αποφάσεις τους, την επόμενη κυβέρνηση.
Για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν  στο διαφημιστικό διαγωνισμό ύψους 1,1 εκατ. ευρώ που προκηρύσσει το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης, με αντικείμενο την «Διατήρηση και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της γεωργίας, της δασοκομίας και του αγροδιατροφικού τομέα», την «Ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές και διαφοροποίηση της αγροτικής οικονομίας» και τη «Δημιουργία τοπικών ικανοτήτων για την απασχόληση και τη διαφοροποίηση στις αγροτικές περιοχές μέσω της προσέγγισης Leader», να συμμετέχει μόνον μία εταιρία, όπου και κατευθύνεται ο διαγωνισμός.
Όπως δεν είναι δυνατόν, σε μία εποχή που όλες οι διαφημιστικές εταιρίες παλεύουν για την επιβίωσή τους, επίσης μία και μόνο εταιρία να συμμετέχει στο διαγωνισμό (προϋπολογισμού 2 εκ. Ευρώ)  για την «ψηφιακή σύγκλιση», και ο διαγωνισμός να συνεχίζει να είναι σε ισχύ.
Όπως δεν είναι δυνατόν, η ΔΕΗ να αποφασίζει τη διανομή διαφημιστικού κονδυλίου 12 εκ. Ευρώ, με πρακτικές με τις οποίες διαφωνεί ακόμη και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας (ΕΔΕΕ).
Αλλά δεν είναι δυνατόν, ο μονοπωλιακός ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αποφασίζει –σε αυτή τη συγκυρία- τη διενέργεια διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους δεκάδων εκ. Ευρώ.
Η σπουδή ορισμένων να κλείσουν άρον – άρον με διαγωνισμούς φτιαγμένους στο γόνατο,  τα διαφημιστικά budget των επομένων ετών και να δεσμεύσουν με τις αποφάσεις τους την επόμενη κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές, δεν είναι ούτε κατανοητή και, βέβαια, ούτε αποδεκτή.
 
ΗΝέα Δημοκρατία, δεν θα επιτρέψει τέτοιες διαδικασίες. Γι’ αυτό και ζητά, άμεσα, τη διακοπή των διαγωνισμών και τη συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για την προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου».

0 γραψτε το σχολιο σας:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.