
Η στρατηγική της HOL βασίζεται στην διαπίστωση της σκληρής οικονομικής πραγματικότητας. Σε έρευνα που διεξήγαγε το Καλοκαίρι εντόπισε πως οι μόνοι τομείς που έχουν άνοδο είναι το delivery (σουβλάκι) τα είδη κάμπινκ και τα βίντεοκλάμπ. Η εταιρεία αν και δεν δεν έχει σχέση με την παραδοσιακή τηλεόραση, θέλει να χρησιμοποιήσει την τηλεοπτική συσκευή διαδραστικά προσθέτοντας διάφορες υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Καθώς λοιπόν για το επόμενο διάστημα όλα θα διεξάγονται για λόγους κόστους, εντός σπιτιών, με άξονες το Internet και την τηλεόραση, η HOL κάνει το επόμενο βήμα. Εκτός από την τηλεόραση και το βιντεοκλάμπ σε συνεργασία με το media room της Microsoft θα παρέχει μια αμφίδρομη πλατφόρμα με δυνατότητες όπως τα παιχνίδια, το στοίχημα , η διαχείριση περιεχομένου, social media. Βασικοί άξονες του εγχειρήματος είναι η έμφαση στο περιεχόμενο στο ποιοτικό εμπορικό προϊόν, με ταινίες πρώτης προβολής και η υψηλής Ευκρίνειας εικόνα, ποντάροντας σε ένα πεδίο που δεν έχει άμεση σχέση με τον αθλητισμό
Η εταιρεία ,σύμφωνα με την παρουσίαση που έγινε χθες, διαθέτει το δεύτερο σε δύναμη ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών σε 50 νομούς της χώρας, με 450.000 πελάτες, έχοντας το 28,5% της αγοράς στη σταθερή τηλεφωνία, απασχολώντας 820 άτομα. media-industry
0 γραψτε το σχολιο σας:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.