Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Μια ακομα ιντερνετικη σελιδα καθημερινα διαβαζεται απο καποιους συναδελφους που ολο και αυξανουν μεχρι να φτασουν σε εκεινο το σημειο που θα την καταξιωσει οπως τις ηδη υπαρχουσες η οχι.Η αληθεια ειναι πως γενικα η διαδικτυακη επικοινωνια αναμεσα στους πρακτορες περναει και αυτη την δικη της κριση και βρισκεται σε μεγαλη υφεση.Ειναι λογικο αν σκεφτει κανεις πως μεσα απο την επικοινωνια αυτη ειναι ορατα πολλα απο τα αρνητικα που στοιχειωνουν τον κλαδο.Ιντριγκες,αντιπαραθεσεις ,αποβολες,αδυναμια προτασεων,διαφωνιες στα προσωπα και επι προσωπικου και πολλα αλλα που συνθετουν ενα κλιμα απογοητευσης και απαξιωσης.Σαφως και αυτος εδω ο χωρος δεν φιλοδοξει να λυσει ολα αυτα τα προβληματα ομως δεν παυει να ειναι μια νεα προσπαθεια ασπιλη και αμολυντη προς το παρον που θα κριθει στην πορεια της.Σε αυτη την πορεια πρωταρχικο ρολο θα εχουν οι σκεψεις και οι αποψεις ολων οσων θα στηριξουν ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ με την συμμετοχη τους.Με πληρη επιγνωση της δυσκολιας και της κρισιμοτητας των καιρων ας διαχειριστουμε αυτη τη νεα προσπαθεια με το νεο ιστιοτοπο που δημιουργηθηκε οσο πιο συνετα αλλα και τολμηρα γινεται.Παμε παρακατω........ 

ΛΑΖΑΡΟΣ ΛΑΖΟΣ 

89 γραψτε το σχολιο σας:

Φίλε μου Λάκη .........
ΜΑΖΙ ΣΟΥ

να σηκωσουμε και τα μανικια απο το πουκαμισο,σαν τη διαφιμιση του γιωραγακη;....

"Ιντριγκες,αντιπαραθεσεις ,αποβολες,αδυναμια προτασεων,διαφωνιες στα προσωπα και επι προσωπικου και πολλα αλλα που συνθετουν ενα κλιμα απογοητευσης και απαξιωσης"

Το κύριο πρόβλημα είναι η απαξίωση του "ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ".

Jojos και συ ban από παντού; πουθενά δεν σε βλέπω.
Το οικογενειακό θέμα (υγείας) πήγε καλά; εύχομαι καλή ανάρρωση.

απαξιωνεται το στοιχημα μεσα απο τα πρακτορικα μπλοκ;
η απαξιωση του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ειναι προβλημα του κλαδου,το μεγαλυτερο προβλημα του κλαδου.

ο Λακης αναφερθηκε στην απαξιωση της επικοινωνιας

ολα πηγαν καλα.

ηταν πολυ μεγαλο χειρουργειο,εξι ωρες κρατησε.

οι γιατροι εμειναν ευχαριστημενοι.

ban δεν εφαγα :)

απλως οπως εγραψε και ο λακης αναλονομαστε σε προσωπικες αντιπαραθεσεις και καπου κουραστηκε ο κοσμος.

τουλαχιστον εδω να εχουμε καθαρα ενημερωτικο χαρακτηρα,πανω σε θεματα καθαρα επαγγελματικα που αντιμετωπιζουμε στην καθημερινοτητα μας.

Σα να είχε δίκιο ο πετράν;
απεργία για το στοίχημα ΜΟΝΟ
μέχρι να καταλάβουν οι ηλίθιοι ότι χωρίς στοίχημα καλό , τίποτα δεν θ ανέβει

Δεν χρειάζεται να κάνουμε απεργία εμείς, απεργούν οι πελάτες για μας!

Καλά αυτός ο διαιτητής πως την έχει δει;
παντού εχθρούς βλέπει
πως τον ανέχονται;

Καλησπέρα και από εμένα εδώ ελπίζω να έχουμε λιγότερους καυγάδες και περισσότερη ενημέρωση με διάλογο.

ΠΟΕΠΠΠ:
Τήρηση Σύμβασης. Tο Δ.Σ ομόφωνα αποφάσισε ότι δεν θα ανεχτούμε πλέον καμία αντισυμβατική συμπεριφορά .Από εδώ και στο εξής οποιαδήποτε μη τήρηση της σύμβασης θα μας βρίσκει αντιμέτωπους με την ΟΠΑΠ στα δικαστήρια.


Εδώ γελάνε!!!!!

ΟΙ ΙΔΙΟΙ συναίνεσαν σε παράνομη μεταφορά από Θεσ/νίκη σε χωριό των Σερρών πριν 2-3 μήνες.
ΟΙ ΙΔΙΟΙ χθες έσβησαν σχετική ερώτηση συναδέλφου στο Volos!

καλη αρχη
φιλε λακη μου χρωστας ενα καλωσορισμα
γιαννης παμφιλης

επειδη ο λακης μαλλον ξενυχτησε,σε καλοσοριζω εκ μερους του :)

φιλε λακη μου χρωστας ενα καλωσορισμα
γιαννης παμφιλης ...........
Χρωσταω ενα καλωσορισμα στο Γιαννη και μαζι με αυτο και μια διευκρινηση.Ας ξοφλησω ομως πρωτα τον Γιαννη με το ...Καλως ορισες φιλε μας,αν και γνωριζεις πως δεν εισαι απλα καλοδεχουμενος αλλα μεσα απο τις σκεψεις σου,τις εκτιμησεις και την εν γενει σταση σου σαν συναδελφος εισαι και κατι παραπανω.Εισαι επιθυμητος και αποδεκτος απο ολους μας.Η διευκρινηση τωρα ειναι οτι σαν Λακης δεν εχω καμμια συμμετοχη στη διαχειριση του μπλοκ,γνωριζοντας ομως τους συναδελφους που το δημιουργησαν ειμαι σε θεση να πω με βεβαιοτητα πως δεν εγινε με διαθεση να ανταγωνιστει τα αλλα μεγαλα μεσα επικοινωνιας που εχουμε σαν κλαδος και κυριως το volosbet, το οποιο προσωπικα σεβομαι και τιμω αλλα για να τα συμπληρωσει.Θεωρω πως το volosbet σαν προδρομος και πρωτοπορο οπως υπηρξε στην επικοινωνια των πρακτορων εβαλε τις ριζες για την επαφη και την γνωριμια αναμεσα μας.Ομως στην πορεια μεσα απο την διαφορετικοτητα των αποψεων ερχονται στην επιφανεια και τα αρνητικα του χαρακτηρα μας με αποτελεσμα πολλοι συναδελφοι να σταματησουν να συμμετεχουν και καποιοι αλλοι να χρησιμοποιησουν το βημα του vetoneto καθαρα και μονο για αντιπολιτευτικους λογους. Μεσα απο το ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ προσωπικη μου φιλοδοξια ειναι να ακουστει και βρει καταφυγιο η γνωμη ΟΛΩΝ.Η σκεψη και η αποψη ολων των συναδελφων που θεωρουν πως επι μηνες αγνοουνται ,πως τα αντικρουομενα συμφεροντα υπερισχυουν ανεκαθεν στον κλαδο να ακουστει καθε αληθεια οχι σαν αντιπολιτευση,αλλα σαν συνισταμενη που θα μας οδηγησει στον σωστο δρομο ολους εμας που το μονο που μας απασχολει ειναι το δικο μας πρακτορειο τυχερων παιχνιδιων.
Λακης

ρε μπαγασα τα ιδια ακριβως ελεγα χθες το βραδυ στον πετραν.
συμφωνουμε σε ανησυχιτικο βαθμο....

Πραγματικά Λάκη αυτό ακριβώς μου έλεγε χθες βράδυ ο jojos. Πως ο Παμφίλης είναι πολύ καλό παιδί και... ΑΕΞτζής!!!

ΑΕΞ;;;;;

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΞΥΠΟΛΗΤΩΝ;;;

Σωστός ο jojos...

Να μάθουμε να ακούμε ΑΛΗΘΕΙΕΣ κύριε... Ζαγοράκη.

ο Ζαγορακης ειναι στους....supporters;

καλημερα
πως κανω εγγραφη για να μην σχολιαζω ως ανωνυμος ενω ειμαι ο Παμφιλης?

ανοιξε ενα mail στο google και οποτε κανεις σχολιασμο πατα στη δημοσιευση το λογαριασμος google
.για πιο ευκολα γραψε το σχολιο ,πηγαινε επιλογη προφιλ,διαλεξε το ονομα-διευθηνση url γραψε μονο παμφιλης και πατα δημοσιευση

ευχαριστω δημητρη η γιωργο

ο μητσος ειμαι.
ο γιωργος θα μπαινει με αλλο.
τα χωρισαμε τα τσανακια μας...:)

Καιρός ήταν να τα χωρίσετε...

Ευχαριστω τον Λακη και τον Πετραν για τα καλα τους λογια.
Χαρηκα ιδιαιτερη με την διευκρινηση του Λακη, που δειχνει τεραστιο ηθος για ακομη μια φορα.
Ηδη την σελιδα την εχω μονιμα ανοικτη,μαζι με το βολος.

ρε παιδια , εχω φαει ban και δεν το ξερω;
δυο μερες προσπαθω να μπω.

εγω για τσαπαρί βγήκα και σας τσακωσα ρεμάλια

τι κάνετε εδω ρε ξεκωλιάρηδες;

πετράκι όχι στα βαθιά φώναζε η μαμά του μικρούλη

γιωργάκι,δημητράκη φορέστε τα μπρατσάκια σας φώναζε μία αλλη καλή μητερούλα που ηταν κάπως πιο αυστηρη απο του πετράκι.

Λάκηηηηηηηηη βγές γρηγορα έξω πούντιασες αθεόφοβε άτακτεεεε,εδώ η μαμά του λάκη πιο αυστηρή απο τις αλλες δυο μαμάδες βγαίνοντας ο μικρούλης απο την θάλασσα καθυστερημένα του δίνει μια παντοφλιά στον πωπό.

Τέλος ενα κακό παιδί φίλος των άλλων παιδιών έλεγε ότι θα πάει για μπάνιο και μόνο μπάνιο δεν πήγαινε...έπαιρνε τον φίλο του τον γιάννη και μετά απο μια καλή ποδοσφαιρομαχία σ'ενα μονότερμα πηγαίνανε για ψάρεμα.

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝΕ ΙΔΡΎΣΑΝΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ Α.Ε. ΕΥΡΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

δυναμικη εισοδος....

κοιταξε εμας δε θα μας βριζεις....:)

εγω χαιρομαι πιο πολυ Γιαννη που το ειπες πιο απλα και κατανοητα πως εχεις τη σελιδα .......ΜΑΖΙ με το volos !ΤΟ ΜΑΖΙ ειναι πολυ σπουδαια λεξη φιλε με τεραστια σημασια ,οτι και να θελουμε,οτι και να προσπαθουμε προυποθετει το ΜΑΖΙ ,δεν εχουμε καμμια αλλη πολυτελεια παρα μονο αυτη την λεξη να ακολουθησουμε ωστε να πετυχουμε τον στοχο.

καλη αρχη παιδια.
εχουμε αναγκη απο καθαρες φωνες σαν τη δικη σας

Καλημέρα και από μένα και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας.
Μετά το επεισόδιο πριν τρεις μέρες με τον Πετράν, από μένα Βώλος=τέλος, εκτός αν όπως είπα ζητήσουν συγνώμη και αυτο-ban-ιστούν κάποιοι (τουλάχιστον ο 2) εκεί μέσα.

Jojos καλή ανάρρωση να έχει η μητέρα σου.

*Αν μπορούσατε να φαρδαίνατε λίγο τον χώρο που γράφουμε...

παιδια καλως ηρθατε.
η προσπαθεια ειναι ομαδικη.
οτι γνωσεις και ιδεες διαθετετε ειναι καλοδεχουμενες.
η σελιδα ακομα φτιαχνετε.

οποτε ας βαλουμε ενα χερακι ολοι μαζι να την κανουμε οποως θελουμε.

υγ.μιχαλη ευχαριστω πολυ για τις ευχες.ολα πηγαν καλα δοξα το θεο.

Μιχαλη σου εστειλα ενα pm στο βολος δεν ξερω εαν το διαβασες.
Τα ποσταρισματα σου ειναι διαμαντια

ειναι αληθεια αυτα που ακουγονται , οτι ο οπαπ ζηταει 10 και 20 χιλιαρικα για εγγυηση και πλαφον;
τι κανει η ομοσπονδια ρε παιδια;
μιλαμε για καραμπινατη καταπατηση της συμβασης.

θα ηταν ευχης εργο οι γνωσεις των παιδιων να φερουν και μια live συνομιλια στη σελιδα για μια πιο αμμεση επικοινωνια.Ελπιζω να τα καταφερουν συντομα και να μην αργησουν το live οπως ο ΟΠΑΠ.

Συγνωμη που μας ερχεστε ολοι επισκεψη τοσο ξαφνικα,ειμαστε καπως απροετοιμαστοι και δεν εχουμε και τιποτα να σας.......κερασουμε!

αληθεια ειναι.το ειχα γραψει τη προηγουμενη εβδομαδα.

ειναι καινουργια εντολη.

στη συνατηση που ειχε χθες η ποεπππ με την κ.αγγελοπουλου δοθηκε λυση για τις μεταβινασεις σε συγγενικα προσωπα και για τη δημιουργια ΟΕ μεταξυ προσωπων της οικογενειας.

δεν ξερω τι γινεται στην περιπτωση δημιουργιας ΟΕ με τριτο.λογικα ουτε εκει θα απαιτειται εγγυηση ,απο τη στιγμη που ο πρακτορας παραμενει ενργος και ειναι και ο κυριος υπευθηνος βαση συμβασης.

θα ζητουνται εγγυησεις μονο σε πωλησεις σε τριτους.

βεβαια αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να αυξανεται το κοστος αγορας ενος πρακτορειου,αν υπολογισουμε και την εφορια.

εδω ισως να χαλασουν πολλες συμφωνιες που ειναι κλεισμενες εδω και καιρο.

κυριε Λακη, αν εννοειτε ενα chat, συμφωνω αρκει να μην υπαρχει η δυνατοτητα ανεβασματος τραγουδιων...

Πολύ βιαστικός είσαι Λάκη.

Chat θα κάνουμε. Δεν παραγγέλνουμε σουτζουκάκια στη Βαγγελίτσα...

Αμάν πια!!!

Πράγματι, αυτό με τις εγγυήσεις σηκώνει μεγάλη κουβέντα και.... φασαρία.

Αλίμονο αν και σε αυτό το θέμα - που αφορά ΟΛΟΥΣ μας έστω και μελλοντικά - αρχίσουμε να παρακαλάμε την ΠΟΕΠΠΠ να αντιδράσει.

Ένα πάντως είναι ΒΕΒΑΙΟ:

Θα αντιδράσει ΠΡΩΤΟ το "ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ".

Λάκη ούτε ένα φοντάν;
ούτε ένα λικεράκι;

Αλλιώς μας είχες συνηθίσει. Για κοίταξέ το λίγο σε παρακαλώ.

μολις μου ηρθε ο οτε 364.5.
να τον πληρωσω ή θα μας πιστωθει;
ακουει καποιος απο την ποεπππ;

συγχαρητηρια και καλοριζικοι

κυριε Τσιντζα γνωριζετε μηπως ποτε θα μας πιστωσουν τα αναδρομικα του οτε;

κύριε/α gasterbeiter επιτέλους η ΠΟΕΠΠΠ μετά από μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση τουλάχιστον ενός έτους προχώρησε σε μια δυναμική και θαρραλέα κινητοποίηση του Δ.Σ για να μας καταβάλει ο ΟΠΑΠ τα χρήματά μας από τους λογαριασμούς του ΟΤΕ. Ελπίζω και εύχομαι η κατάληξη αυτής της ενέργειας να είναι θετική.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω θα γνωρίζουμε πριν τον επόμενο λογαριασμό.

ΕΣΕΙΣ ρωτάτε...

Ο Χρήστος Τσίντζας ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ.

οι τελευταιες πληροφοριες λενε οτι ο κ.Σπανουδακης εχει δωσει εντολη να πιστωθουν τα χρηματα του οτε το αργοτερο μεχρι την επομενη εβδομαδα.
αυτο αφορα τα χρηματα για ολο το 2010.
επισης την αλλη εβδομαδα η ποεπππ θα εχει στα χερια της την καινουργια συμβαση με τον οτε που αφορα στα μειωμενα τιμολογια.
η φορμουλα που προκρινεται ειναι στους επομενους λογαριασμους να μην πληρωσουμε τιποτα μεχρι να πατσισουμε με τον οπαπ για τα λεφτα που εχουμε δωσει το 2011.

μενουν σε εκρεμοτητα τα λεφτα του 2009,που αφορουν ουσιαστικα 1,5 λογαριασμο.

ας γινει η αρχη επιτελους και την βρισκουμε την ακρη.

φυσικα ολα αυτα θα τα πιστεψω οταν τα δω η οταν ανακοινωθουν και επισημα.

τον λογαριασμο του οτε παντα θα τον πληρωνουμε.
Πρεπει να βρεθει τροπος τα χρηματα που αναλογουν στον οπαπ να μας πιστωνονται αμεσα.
Πρεπει να υπογραψουμε και νεα φθηνοτερη συμβαση.Εμεις και οχι η οπαπ

πηρε αποφαση το δσ της οπαπ να μας δοθει το 2010
ενω θα επρεπε να παρει αποφαση να δοθει οριστικη λυση
μας βλεπω του χρονου να διεκδικουμε το 2011 κοκ

αρα φιλε gasterbeiter μπορεις να υπολογιζεις ενα χιλιαρικο σιγουρο για τις διακοπες σου.

ποιο λιγο ειναι.

700-750 ευρω

Προς τους διαχειριστές.

Υπάρχουν πολλοί που έχουν αποσυρθεί, για τους δικούς του λόγους ο καθένας, από την συμμετοχή στα διάφορα ενημερωτικά "σαιτ" που αφορούν τον κλάδο μας. Άλλοι θύμωσαν άλλους τους φίμωσαν, άλλοι αδιαφορούν, άλλοι απογοητεύτηκαν, άλλοι για να μην δώσουν "αξία" στα "σαιτ" με την παρουσία τους εκεί, άλλοι γιατί φοβούνται να πουν γραπτά και επώνυμα την άποψή τους.

Εσείς θέλετε να φέρετε κάποιους από όλους αυτούς κοντά σας; Είστε έτοιμοι να δουλεύετε κάθε μέρα για την ενημέρωση των πρακτόρων;

Είστε έτοιμοι να θυσιάσετε τον πολύτιμο προσωπικό σας χρόνο για την ενημέρωσή όλων; Χωρίς αποκλεισμούς και βασιλικές :) κορώνες;

Είστε έτοιμοι να σας βρίζουν, να σας κατηγορούν, να σας κάνουν μηνύσεις και εσείς να συνεχίσετε;

Αν είστε έτοιμοι για όλα αυτά και ακόμα περισσότερα τότε συνεχίστε και εμείς μαζί σας.
Θα στηρίξουμε την προσπάθεια σας όπως μπορούμε.

πιστευω η νεα συμβαση να εχει αναλογικη χρεωση και να πληρωνει ο καθενας αναλογα με την δουλεια του και οχι να χρεωνομαστε αυτα που θα πρεπε να πληρωνουν τα μεγαλα πρακτορεια.
παρατραβηξε το κακο.
και απορω πώς τοτε ο κλωναρης ειχε δεχτει μια τοσο αδικη μεταχειριση εις βαρος της μεγαλης πλειοψηφιας των πακτορειων

Έτσι. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ πρακτορείο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ με 4 μηχανές να πληρώνει 365 € και πρακτορείο σε χωριό του Κιλκίς με 1/2 Coronis να πληρώνει 364 €. Άλλη μια επιτυχία του Κίμωνα; Ή άλλη μια παραχώρηση της... ΟΠΟΙΑΣ ΠΟΕΠΠΠ;

το λαθος το ξεκινησε καποια ποεπππ οταν επεσε στη παγιδα του διαιρει και βασιλευε της οπαπ για το οτι δεν θα γινοντουσαν ποτε on line ολα τα πρακτορεια.

Άκου.... λόγω της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ έχουν πρόβλημα οι πράκτορες!!!

Η Μαχόμενη ΠΟΕΠΠΠ δε θυμήθηκε τα σαβουροπαίχνιδα της ΟΠΑΠ;

Στην ΚΑΥΣΤΙΚΗ ανακοίνωσή της προς την ΟΠΑΠ;

Ότι λέει η ΟΠΑΠ στους μετόχους...

το ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ και οι πράκτορες μέσω της ΠΟΕΠΠΠ;

Η οικονομική ΚΡΙΣΗ φταίει μόνο;

και ειχε ως επακολουθο να δεχθουμε ως θειο δωρο τον λογαριασμο του οτε οσο ακριβος και να ητανε

ο κιμων αν θυμαμαι καλα εχει ξεκαθαρισει οτι δεν ειχε καμια αναμειξη σε αυτη την συμφωνια.

αυτο που προωθησε μεσω της συμαβασης ηταν τα χαμηλα τιμολογια και τις τρεις ταχυτητες χρεωσεων.

ολα αυτα ηταν συμφωνημενα με τον χατζηεμμανουηλ.

βεβαια μετα την αλλαγη σκυταλης οι επομενοι δεν αναγνωρισαν τιποτα απο τα συμφωνηθεντα με τα γνωστα αποτελεσματα.

το θεμα ειναι οτι δεν εχουμε στα χερια μας την συμβαση του οτε.πληρωνουμε χωρις να ξερουμε γιατι χρεονομαστε τοσο.

αυτο ειναι το λαθος και πρεπει να ειχε λυθει εδω και καιρο.

θυμαμαι καλα ο κιμων οχι μονο ειχε αναμειξη αλλα το υπερασπιζοταν κιολας κι ελεγε οτι εχετε 1-2 μηχανες ταχ τεα και πληρωνετε 364 ενω πριν με μια μηχανη πληρωνατε χ? ποσο!

το θεμα ειναι θα εχουμε λογο σ΄αυτη τη νεα συμβαση ή παλι θα μας φερουν προ τετελεσμενων γεγονοτων κι αντε φτου κι απ΄την αρχη;

η ομοσπονδια εχει αντιγραφο ή προσχεδιο της νεας συμβασης;
τις προτασεις της τις εκανε;

ο κιμων το υπερασπιζοταν στο πνευμα της αυτοδιαθεσης.Δικα μας μαγαζια συμβασεις συμφωνιες.
Δεν εγινε ετσι ομως.Τωρα αλλος υπογραφει και αλλος πληρωνει

Πως κρίνετε την ανακοίνωση της ΠΟΕΠΠΠ πάνω στα εξής:

Α.- Ενώ εμφανέστατα από το περιεχόμενο προκύπτει ότι απαντά πάνω σε υπάρχουσα επιστολή της ΟΠΑΠ (12-5/11), αυτή η επιστολή (για την οποία είχα κάνει θέμα στο Volos) δεν εμφανίζεται πουθενά.

Είναι αυτή που αναφέρει:

1)Άμεση έναρξη διαδικασίας μεταβιβάσεων.
2)Αγορά και εγκατάσταση 500 νέων coronis, ώστε
το 85% των πρακτορείων να έχει 2 μηχανές.
3)Επιστροφή του 35% του ΟΤΕ για το 2010 μόνο.
4)Επιδότηση με 40% των ασφαλίστρων των πρακτορείων.
Προσοχή όμως από κάτω λέει (αντιγράφω):
Παράλληλα θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να επισπεύσετε την τελική διαμόρφωση των θέσεων της ΠΟΕΠΠΠ για θέματα που έχουμε ήδη από κοινού επεξεργαστεί και συζητήσει:
(α)Προμήθεια πρακτορείου ΟΠΑΠ για Live Bet μονά, διπλά και τριπλά στο παιχνίδι του Στοιχήματος
(β)Προπληρωμένη κάρτα ΟΠΑΠ
(γ)Διεύρυνση ωραρίου πρακτορείων ΟΠΑΠ για το ΚΙΝΟ ! (και το ! αντιγραφή).

Η ερώτηση (επαναλαμβάνομαι, το ξέρω) είναι πως σχολιάζει και απαντά σε κάτι που όλως περιέργως το κρατά κρυφό;


Β.- Αντιγράφω από http://www.poeppp.org/main/index.php :

Τήρηση Σύμβασης. Tο Δ.Σ ομόφωνα αποφάσισε ότι δεν θα ανεχτούμε πλέον καμία αντισυμβατική συμπεριφορά .Από εδώ και στο εξής οποιαδήποτε μη τήρηση της σύμβασης θα μας βρίσκει αντιμέτωπους με την ΟΠΑΠ στα δικαστήρια.

Η ερώτηση:

Γιατί από εδώ και στο εξής;

Μήπως γιατί μέχρι τώρα κύριοι του ΔΣ της ΠΟΕΠΠΠ συναινέσατε σε αποφάσεις της ΟΠΑΠ που αντίκεινται κατάφωρα στην σύμβαση;

Εγώ για μία είμαι σίγουρος. Είναι αυτή η μεταφορά που έγινε από ανατολική Θεσ/νίκη σε χωριό των Σερρών (100 χιλιόμετρα απόσταση).


*Παμφίλης, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το pm όσο διάστημα έμπαινα στο volos (για μια - μιάμιση μέρα μετά το συμβάν, για να δω αν αντιλήφθηκαν τα λάθη τους) δεν το πρόσεξα και συνεπως δεν το διάβασα, συγνώμη.:)
Όπως έγραψα και παραπάνω για μένα Βόλος=Τέλος, εκτος και αν.....
Δεν πρόκειται να γλύψω εκεί που με φτύνουν.

κι εγω θυμαμαι που μας ελεγαν οτι τωρα με τα ΤΕΑ απλουστευει πολυ η δουλεια μας, αλλα αυτο που δεν καταλαβα ποτε ειναι το πώς σημερα με τα μισα δελτια πληρωνουμε 365 ευρω , ενω παλια με διπλασια δελτια και τζιρο πληρωναμε 200 ευρω.

υποτιθεται οτι θα μας δωσουν την καινουργια συμβαση απο εβδομαδα.

Δεν θα επρεπε να ειναι κρυφη καμμια επιστολη της οπαπ προς την ποεπππ.Ποεπππ ειμαστε ολοι.Ειδικα απο την στιγμη που ενημερωθηκε ολο το δσ
Η μεταφορα εγκριθηκε μετα την υπογραφη της συμβασης?
Εαν ναι που ετσι φανταζομαι πολυ κακως.
Το απο εδω και περα μηπως δειχνει αλλαγη τασης λογω αλλαγης προσωπων?

Καλή αρχή στη νέα σας προσπάθεια.

jojos θα μας τη δωσουν ετοιμη, τελειωμενη και υπογεγραμμενη;
αν δεν εχει λογο η ποεπππ στην συμβαση, τοτε δεν κανουμε τιποτα.

κανονικά δεν θα έπρεπε να πληρώνουμε τίποτα για οτε αλλά τέτοιοι που είμαστε καλά μας κάνουν.

αυτο ειναι το μεγαλο προβλημα που δημιουργει ολα τα αλλα.

ειναι μια επιστολη της οπαπ προς την ομοσπονδια η οποια βαζει μερικα θεματα.

ανακοινωνεις την επιστολη ,εξηγεις τι ειπωθηκε στην επιτροπη και ποιες οι προτασεις της οπαπ,ανακοινωνεις τις αντιπροτασεις των πρακτορων και τη θεση της ομοσπονδιας και δεν δημιουργειται καμια παραξηγηση.

ουτε μπορει να πει κανεις οτι δεν ενημερωθηκε.

αυτο δε μπορω να καταλαβω.
για ποιο λογο να δημιουργουνται εντυπωσεις και να δινετε πατημα για να κατηγορουνται ορισμενα ατομα.

για ποιο λογο να νιωθω ασχημα που συμμετειχα στην επιτροπη,ενω κανονικα επρεπε να ημουν χαρουμενος για τη σταση που κρατησαν ολα τα παιδια μπροστα στους γενικους της οπαπ;

συμμετειχα σε καμια συνομωσια;

αν ολα αυτα ακολουθουσαν αυτη τη λογικη σειρα δεν θα ηταν τα πραγματα καλυτερα;

Η μεταφορά έγινε αρχές του 2011 και είχε υπογραφεί τέλη του 2010, δηλαδή εντός σύμβασης.
Του ξέφυγε.... μου είπαν του προέδρου (πρώην και νυν φυσικά).

Σωστά Jojos

Θα θυμάσαι ότι επέμενα να δημοσιοποιηθεί η επιστολή και κάποιοι πουλούσαν τρέλα (μπανάνες, κλπ)

μητσο εχεις δικιο.

αλλωστε, αφου ειναι γνωστο οτι οποτε προσπαθησαν να κρατησουν κατι κρυφο, το μονο που καταφεραν ηταν να περιπλεξουν τα πραγματα.

http://goo.gl/6BHLL ΟΠΑΠ: Συζητήσεις με Ιντραλότ για νέα σύμβαση συντήρησης τερματικών και... Μνημόνιο | επιχειρησεις , ελληνικες επιχειρησεις | v2.imerisia.gr

και να δικαιωνουν τον πετραν για τα μη ανακοινωσιμα

βολιωτης δεν γνωριζω αν θα μας τη δωσουν ετοιμη η αν θα μπορεσουμε να παρεμβουμε.

καλως σας βρηκα φιλοι μου.

ευχομαι καλο ξεκινημα και ολα να πανε καλα.
αυτο που χρειαζομαστε ειναι να ακουγονται και να εκφραζονται ολες οι τασεις και οι φωνες.
τους εχουμε αναγκη ολους. κανεις δεν περισσευει πλεον.

ειμαστε μαζι σας.

στην Αθηνα κοπηκε μια μτφ με αποσταση 90 μ απο 96.Αυτο θα πρεπει να ειναι το πνευμα ολων των αποφασεων των επιτροπων .Καμμια παρεκλιση απο τους ορους της συμβασης

νομίζετε χωρις αααααααααασμααα;
λάθος θα 'λεγα φοβερό

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ - Πέφτεις σε λάθη (ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ)

http://www.youtube.com/watch?v=SKA9Co7VtAA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=SKA9Co7VtAA&feature=related

αλλη μια βαναυση καταπατηση των αρθρων 2 και 4 της συβασης μας με τον οπαπ, που αφορουν την πληθυσμιακη σχεση 1/3500 και την βιωσιμοτητα των υπαρχοντων πρακτορειων.
προσφατα ενεκριναν αδεια σε παραολυμπιονικη αναμεσα σε δυο πρακτορεια που και τα δυο βρισκονται απο πλευρας τζιρου στις τελευταιες θεσεις της πυλης.
αραγε μπορουν να καταλαβουν ποιο ειναι το μονο πραγμα που θα καταφερουν μ΄αυτη τους την αποφαση;

@ stratos.toumpa
Στα δυο προβληματικά πρακτορεία το τρίτο δώρο.
Πως λέμε για τις πίτσες?

μιχαλη νομικα το κυνηγησατε?

2325025605 κάνε μου αναπάντητη να σε πάρω.

Στρατο αυτο που ηθελαν να καταφερουν οι συνερβατες μας πλεον το εχουν κατορθωσει.Το εχουν πετυχει και με την τσαμπουκαλιδικη καθυστερηση πληρωμης του ΟΤΕ και τις υπολοιπες καραμπινατες παραβιασεις της συμβασης.Οταν η συμβαση μεχρι τωρα θεωρειται καλως η" κακως η μονη ουσιαστικη μας κατασταση ερχονται να μας αποδειξουν ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ με τον τροπο και την συμπεριφορα τους πως η συνεργασια μας στηριζεται ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ σε καθε καλη τους.....θεληση.Αυτο ειναι το μεγαλο τους επιτευγμα οτι πετυχαν να μας κανουν να ζητιανευουμε τα κεκτημενα.Ομως αυτη και μονο η συμπεριφορα ασχετα με το αν θα παρουμε σαν ζητιανοι η" σαν συνεργατες οσα μας ανηκουν το βεβαιο ειναι πως απο ολους τους συναδελφους πρακτορες ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ........ΠΟΤΕ ! Θα υπαρχει σαν οδηγος στη μνημη ολων μας που θα φωτιζει το αληθινο προσωπο των συνεργατων μας στην ΟΠΑΠ.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όταν σχολιάζετε ανώνυμα να είστε ευγενείς και να αποφεύγετε τα προκλητικά σχόλια.
Σχόλια τα οποία προέρχονται από χρήστες των οποίων τα στοιχεία δεν είναι ευκρινώς αναγνωρίσιμα και περιέχουν προσβλητικές εκφράσεις ή αφήνουν υπονοούμενα θα διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η ουσία της παρέμβασης του καθένα πρέπει να αφορά γεγονότα ή καταστάσεις και όχι πρόσωπα.